×
×
جدیدترین‌‌ها

آیین کلنگ زنی احداث ۱۰۵ کلاس درس حاشیه شهر مشهد مقدس برگزار شد

  • کد نوشته: 61989
  • اسفند 25, 1401
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۰۵ کلاس درس حاشیه شهر مشهد با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، باجلان معاون بنیاد مستضعفان، شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و حسین پور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.
    آیین کلنگ زنی احداث ۱۰۵ کلاس درس حاشیه شهر مشهد مقدس برگزار شد

    به گزارش خبرنگار نخست نیوز، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مسئله حاشیه شهر مشهد یک جریان در کشور است. تنها یک نقطه حاشیه شهر نیست. وضعیتی که شش سال پیش حاشیه شهر مشهد داشته است وضعیتی است که هم شهر را تهدید می کرده و هم کشور را تهدید می کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: دستوری که مقام معظم رهبری در تاسیس ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد به بنده ابلاغ کردند، نسبت به مسئله حاشیه‌ شهر مشهد در زمینه امنیت، ولایت و تشیع احساس نگرانی کردند.

    آیت الله علم الهدی اظهار داشت: اکنون وضعیت حاشیه شهر مشهد با همت همه دستگاه ها و نهاد های انقلابی در طی شش سال از نظر ساماندهی شهری و همچنین فرهنگی و اخلاقی تحول پیدا کرد، خوشبختانه امروز حاشیه شهر را به عنوان کانون متدین نشین مشاهده می کنیم. این تحول انقلابی و دینی مردم برای ما به مراتب بالاتر از آبادانی و عمرانی است.

    وی گفت: مسئله مهم اهتمام به جریان فرهنگی حاشیه شهر است. در راس مسائل فرهنگی، مسئله آموزش و پرورش است. با توجه به آمار مهاجرین در حاشیه شهر مشهد نمی توانیم نسبت به نیاز اولیه فرزندان آن ها یعنی تعلیم و تربیت بی تفاوت باشیم.

    جاسم حسین پورمدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیزدراین مراسم اظهار داشت: طی جلساتی که با حضور استاندار خراسان رضوی داشتیم، قابلیت ها و توانمندی ها در حاشیه شهر مشهد متمرکز شود تا بتوانیم در فاصله کوتاهی مشکلات را حل کنیم.

    وی افزود: اکنون طی مشارکتی که با بنیاد علوی داشتیم، احداث تعداد ۱۰۵ کلاس به حاشیه شهر مشهد مقدس اختصاص داده شده است.

    خبرنگار :سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *