×
×
جدیدترین‌‌ها

کهنه سرباز بازمانده از هشت سال دفاع مقدس که فرماندهی بسیج و پشتیبانی جنگ خراسان بزرگ و شرق کشور را در دوران دفاع مقدس بعهده داشته، ۵ آذر۱۴۰۱ می‌نویسد:
بسیج معجزه امام خمینی (ره)، همچنان زنده و راه‌گشا در هر مشکلی بوده و خواهد بود

  • کد نوشته: 54364
  • آذر 7, 1401
  • آن‌روز که امام خمینی(ره) برای مقابله با لشکریان صدام که با کمک تمام دنیا جنگ بزرگ و تمام عیار را با ایران اسلامی آغاز کرده بود، به مردم مراجعه و بسیج عمومی اعلام کرد، هیچکس تصور نمی‌کرد در مدت چند ماه، صحنه جنگ بگونه‌ای تغییر کند که دنیا به دنبال راهی برای نجات صدام از جنگ با بسیجیان باشد.
    بسیج معجزه امام خمینی (ره)، همچنان زنده و راه‌گشا در هر مشکلی بوده و خواهد بود

    نخست نیوز : بسیج یعنی انرژی متراکم سازمان‌دهی شده مردم مسلمان، ایثارگر و شهادت‌طلب که درس مقاومت از عاشورا گرفته‌اند.

    خوشبختانه این معجزه خمینی در دوران حیات جمهوری اسلامی ایران، ثابت کرده که قادر است تحولاتی رقم بزند که از تصورات جهانیان خارج است.

    تجربه دوران امام‌خمینی (قدس سره) در مراجعه به مردم در حال حاضر نیز مردم سوریه را در مقابل دشمنان جهانی و مردم عراق را مقابل داعش پیروز و محور مقاومت را بجایی رساند که شرق و غرب اهمیت بسیج را باور کرده و شب و روز برعلیه بسیج تبلیغ کرده و می‌کنند.

    بسیج نه در حوزه دفاعی و نظامی اقتدار خود را به رخ جهانیان مخالف محور مقاومت کشیده بلکه نشان داد مراجعه به مردم و بسیج عمومی بود که توانست چهارسال مقاومت سخت و نفس‌گیر اقتصادی در برابر ترامپیست‌ها را رقم بزند تا ایران اسلامی از این مبارزه نیز سربلند بیرون بیاید.

    این روزها حرکت‌های اعتراضی جوانان نسبت به نحوه اداره کشور که بعضا توسط نفوذی‌ها و تحریک رسانه‌های خارجی به سردستگی BBC به اغتشاش کشانده شده و می‌شود، مناسب است توسط نیروهای موظف انتظامی کنترل شود و از عنوان بسیج برای لباس شخصی در مسائل انتظامی استفاده نشود، چرا که جایگاه بسیجیان بالاتر از این است که در اینگونه مسائل بکار گرفته شوند.

    اگر اقتدار ایران، انقلاب اسلامی، نظام و هرچه خوبی هست از جمله آمادگی برای حفظ یکپارچگی ایران را دوست داریم، باید قدر بسیج مردمی و مردم بسیجی، بخصوص بسیجیان دوران دفاع مقدس را بدانیم و کوشش کنیم از بسیج برای رسیدن به اهداف گروهی، سیاسی و رسیدن به پست و مقام استفاده نکنیم و بسیج را فقط در خدمت حفظ اقتدار دستآوردهای انقلاب، یکپارچگی ایران و کمک به مردم با لباس رسمی بسیجی بخواهیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *