×
×
جدیدترین‌‌ها

در پی شروع موج چهارم کرونا و افزایش قربانیان صورت گرفت؛
برقراری مجدد محدودیت ورود به آرامستان ها در روزهای پنجشنبه،جمعه و تعطیلات رسمی

  • کد نوشته: 4353
  • فروردین 27, 1400
  • مدیرعامل سازمان فردوس ها از برقراری مجدد محدودیت ورود به آرامستان ها در روزهای پنجشنبه،جمعه و تعطیلات رسمی در پی افزایش تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا خبر داد.

    برقراری مجدد محدودیت ورود به آرامستان ها در روزهای پنجشنبه،جمعه و تعطیلات رسمی

    به گزارش نخست نیوز، مدیرعامل سازمان فردوس ها از برقراری مجدد محدودیت ورود به آرامستان ها در روزهای
    پنجشنبه،جمعه و تعطیلات رسمی در پی افزایش تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان فردوس ها شهرداری مشهد،حجت الاسلام مهدوی دامغانی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باعث شروع موج چهارم کرونا به صورت شدیدتر شده است.
    مهدوی دامغانی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: تجربه ثابت کرد هر زمان که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده با کنترل بیماری کرونا و کاهش تعداد متوفیان مواجه بودیم و
    متاسفانه عدم رعایت این موضوع در هفته های اخیر موجب گسترش این بیماری شده است.
    مهدوی دامغانی در خصوص برقراری مجدد محدودیت ها در آرامستان ها گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور به برقراری مجدد محدودیت ها در سطح آرامستان های تحت پوشش شهرداری مشهد شدیم و روزهای پنجشنبه،جمعه و تعطیلات رسمی در آرامستان ها محدودیت ورود برقرار می شود.
    مدیرعامل سازمان فردوس ها در مورد خانواده هایی که برای تدفین متوفیان به آرامستان ها مراجعه می نمایند گفت:ورود خودرو جهت دفن متوفیان نیز شامل این محدودیت می باشد و از خانواده ها تقاضا می شود تا ضمن رعایت دستورات بهداشتی از تجمع در آرامستان ها خودداری نموده و با کمترین تعداد نفرات حضور یابند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *