×
×
جدیدترین‌‌ها

تبدیل قرارداد غسالان آرامستان ها به قرارداد کارگری

  • کد نوشته: 3925
  • فروردین 24, 1400
  • در این مدت پرسنل آرامستان ها به عنوان خادمان خاموش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بودند و در اثر فشارهای جسمی و روحی لطمات بسیاری بر آنان وارد آمده است.
    تبدیل قرارداد غسالان آرامستان ها به قرارداد کارگری

    به گزارش نخست نیوز ، در دیدار مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد با مدیر کل نوسازی،تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مطرح شد.

    مدیرعامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد گفت: در دیدار با مدیر کل نوسازی، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور درخواست داشتیم قرارداد غسالان آرامستان های کشور به قرارداد کارگری مستقیم با شهرداری ها تبدیل شود.

    حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی در دیدار با دکتر کرک آبادی، با اشاره به اقدامات بی نظیر آرامستان ها در دوران کرونا گفت:در این مدت پرسنل آرامستان ها به عنوان خادمان خاموش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بودند و در اثر فشارهای جسمی و روحی لطمات بسیاری بر آنان وارد آمده است.

    مهدوی دامغانی افزود : یکی از خواسته های ما برای تامین امنیت شغلی پرسنل،تبدیل قرارداد غسالان آرامستان های کشور به قرارداد کارگری مستقیم با شهرداری ها است و ضمن تقدیر از برگزاری آزمون انعقاد قرارداد انجام کار معین شهرداری های کشور به منظور رفع دغدغه های شغلی کارکنان شهرداری ها، اتحادیه آرامستان ها و سازمان فردوس ها شهرداری مشهد آمادگی کامل خود را در زمینه همکاری با سازمان شهرداری ها جهت تسریع در تبدیل قرارداد غسالان کشور اعلام می نماید.

    دکتر کرک آبادی نیز در این دیدار گفت: سازمان شهرداری ها ضمن ارج نهادن به خدمات شایسته غسالان، نگاه ویژه به خدمات پرسنل آرامستان ها داشته و تمام تلاش خود را در جبران زحمات این قشر زحمتکش بکار می بندد.

    وی با اشاره به حجم بالای کار در سازمان شهرداری ها و تعداد زیاد نیروهای شهرداری ها در کشور گفت: انجام امورات اداری در این خصوص در دست اجراست و این مهم به مرور انجام خواهد شد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *