×
×
جدیدترین‌‌ها

ارگان حزب حاکم چین:
نیروهای آمریکایی را در تایوان هدف قرار می‌دهیم

  • کد نوشته: 27490
  • آذر 22, 1400
  • یکی از رسانه‌های دولتی پکن هشدار داد، نیروهای چینی به هر نیروی نظامی آمریکایی که برای دفاع از تایوان در صورت بروز جنگ به منطقه اعزام شوند، شلیک می‌کنند.
    نیروهای آمریکایی را در تایوان هدف قرار می‌دهیم

    به گزارش نخست نیوز ،‌ روزنامه گلوبال تایمز چاپ حزب حاکم کمونیست چین در حالی این مطلب را منتشر کرد که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا قول داده واشنگتن هرگز اجازه نمی‌دهد تا تهاجم چین علیه تایوان صورت گیرد.

    این روزنامه به سالیوان تاکید کرد تا “دهان گنده‌اش‌”‌ را ببندد و از شرمساری بیشتر برای کشورش اجتناب کند و نوشت: چنین تهدیدهایی اعتبار چندانی ندارند چون آمریکا از پس هزینه‌های دفاع از تایوان بر نمی‌آید.

    روزنامه چاپ حزب حاکم کمونیست چین همچنین نوشت: هرگز باور نداریم که آمریکا بخواهد به هر هزینه‌ای که باشد از تایوان دفاع کند. آمریکا از چنین اقدامی دوری می‌کند. واشنگتن شاید فکر می‌کند که اعزام نیروهای آمریکایی به این جزیره، وضعیتی بازدارنده دارد اما در واقع، آنها خودشان را در معرض حمله قرار می‌دهند.

    در ادامه مطلب این روزنامه چینی همچنین آمده است: آمریکا با فروش سلاح به تایوان از این جزیره حمایت نظامی می‌کند. با اتحاد مجدد تایوان و چین به وسیله زور، این تسلیحات آمریکایی در نهایت توسط ارتش آزادی بخش خلق چین نابود می‌شوند. شایان ذکر است که ارتش چین به هر نیروی آمریکایی که برای نجات تایوان قدم بردارد به شدت حمله می‌کند. نیروهای ما بر بازدارندگی نیروهای آمریکایی پیروز می‌شوند.

    روزنامه گلوبال تایمز همچنین نوشت: آمریکا برای اجتناب از حمله چین به تایوان باید دولت تایپه را در همکاری در دیپلماسی تشویق کند. اگر آمریکا به رویکرد خود در قبال تایوان به این شکل ادامه دهد و سینگال نادرست بفرستد، اوضاع بدتر از اینها می‌شود. حل مساله تایوان به وسیله زور اجتناب ناپذیر و تنها راه برای دولت پکن است.

    انتهای پیام

    برچسب ها آمريكا تايوان چین

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *