×
×
جدیدترین‌‌ها

نقش اول بازی پرسپولیس به عیسی آل کثیر رسید
شکارچی الهلال !

  • کد نوشته: 21828
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰
  • نخست نیوز – پدرام خسروشاهی : به نظر می رسد که یحیی گل محمدی در بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم نخست سرخ ها انتخاب خواهد کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الهلال قرار می گیرد. عیسی آل کثیر سال […]

    شکارچی الهلال !

    نخست نیوزپدرام خسروشاهی : به نظر می رسد که یحیی گل محمدی در بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم نخست سرخ ها انتخاب خواهد کرد.

    اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الهلال قرار می گیرد.

    عیسی آل کثیر سال گذشته درخشش خود را در مهرماه و در بازی های آسیایی برای پرسپولیس شروع کرد و حالا بعد از گذشت یک سال، او آماده است درخشش خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس تهران را تکرار کند.

    پرسپولیس در ترکیب اصلی خود برابر تیم الهلال نسبت به بازی برابر استقلال تاجیکستان به احتمال ۹۰ درصد تغییر خاصی نخواهد داشت و با توجه به بازگشت ملی پوشان، ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر منطقی ترین و محتمل ترین ترکیبی است که برای تیم پرسپولیس در بازی روز ۲۴ مهر ماه در ریاض برابر تیم فوتبال الهلال عربستان وجود دارد. دیداری که پرسپولیس در صورت برنده شدن در آن به نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

    آل کثیر در بازیهای سال گذشته پرسپولیس در چنین مقطعی چهار گل برای سرخپوشان به ثمر رساند و باید دید آیا او درخشش خود را تکرار خواهد کرد یا نه؟

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *