×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان 

  • کد نوشته: 107672
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • 11 وزنه‌بردارمرد و6 وزنه‌بردارزن به مسابقات جهانی جوانان اعزام شدند. این رقابت‌ها از ۲۹شهریورماه به میزبانی اسپانیا برگزارمی شود.
    ورزش بانوان 

    به گزارش نخست نیوز، منیره نخعی_۳مشهدی درتیم ملی وزنه‌برداری

    در بخش دختران 50 کشور شرکت کرده‌اند و ایران شش نماینده دارد. دو نماینده در گروه B هستند و بقیه درگروه A حضور دارند و نیمی از تیم‌ملی دختران را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند.

    در دسته ۶۴کیلوگرم سیده غزل حسینی، ملی‌پوش مشهدی، حضور دارد. در دسته ۷۱کیلوگرم ریحانه کریمی، دیگر ورزشکار مشهدی، به میدان می‌رود و سومین ملی‌پوش مشهدی، پرنیا فرنوش‌کیا در دسته ۸۱کیلوگرم است که اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می‌کند.

    افتخارآفرینی درآلیش

    در رقابت‌های کشتی آلیش بانوان پنچمین دوره بازی‌های جهانی عشایر که در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد در وزن 65‌کیلوگرم رقیه محمودآبادی تنها ملی‌پوش مشهدی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6‌بر0 نماینده گرجستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8‌بر‌8 مغلوب کشتی‌گیر ازبکستانی شد. با این نتیجه، محمودآبادی به مدال برنز دست‌یافت. ملی‌پوش مشهدی کشتی آلیش پیش‌از‌این نیز سابقه مدال‌آوری در این مسابقات را داشت.

    دوره گذشته بازی‌های جهانی عشایری مهرماه دو سال پیش در شهر بورسا ترکیه برگزار شد که تیم آلیش زنان ایران در بخش آلیش کلاسیک به‌عنوان قهرمانی و در بخش آلیش آزاد به‌عنوان سومی دست‌یافت. محمودآبادی در آن دوره نقره به دست آورد و دیگر ملی‌پوش خراسانی، عزت قربانی، یک نقره و یک برنز به نام خود زد.

    نایب‌قهرمانی درجام جایزه بزرگ

    یکتا ادیبیان، پینگ‌پنگ بازجوان و ملی‌پوش خراسان‌رضوی در مسابقات جایزه‌بزرگ بانوان روی سکوی دومی ایستاد. رقابت‌های جایزه‌بزرگ تنیس‌روی‌میز بانوان کشور به میزبانی قم پیگیری شد و ستایش ایلوخانی از همدان به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت، یکتا ادیبیان از خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان شد و عفت رنجبر از البرز روی سکوی سوم ایستاد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *