×
×
جدیدترین‌‌ها

مشهد مقدس میزبان اختتامیه ششمین جشنواره باران وحی

  • کد نوشته: 107696
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • آیین اختتامیه ششمین جشنواره کشوری باران وحی(تجلیل از برگزیدگان قرآنی ) به میزبانی مشهد مقدس با حضور بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی«ره» ، جمع کثیری از مسوولان و بیش از ۸۰۰ نفر برگزیده کشور در سالن همایش‌های شهدای سلامت با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
    مشهد مقدس میزبان اختتامیه ششمین جشنواره باران وحی

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی–  سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی «ره»خراسان رضوی گفت: در این جشنواره تمامی رده‌های سنی مشارکت کردند که تفاوت سنی به نیم‌قرن رسید.

    وی افزود: بیش از ۱۰۳ هزار نفر در ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند که از میان این تعداد ۸۰۰ نفر بالاترین امتیاز را کسب و به مرحله نهایی راه پیدا کردند که درنهایت از این تعداد ۳۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به‌عنوان نفرات برتر هدایایی دریافت کردند.

    وی در ادامه به رشته‌های مسابقه اشاره و گفت: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کامل قرآن، فهم قرآن ،قصه‌گویی، نهج‌البلاغه، مداحی،کارهای هنری،نقاشی ،قرایت قرآن، ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان از ۳۱ استان به رقابت پرداختند بختیاری در پاسخ به خبرنگار ما درباره اعتبارات این جشنواره پاسخ روشنی بیان نکرد و گفت: این امور بیشتر جنبه فرهنگی دارد.

    بختیاری برگزاری جشنواره‌های قرآنی را بزرگ‌ترین اهداف فرهنگی کمیته امام خمینی ذکر کرد و یادآور شد: توجه به آیات وحی و مفاهیم قرآنی برای ایجاد زندگی شاد و باانگیزه بسیار کارگشا. وی در خصوص آمار داوران جشنواره گفت: در این جشنواره ۶۵۰ داور استانی و ۵۰ داور ملی ۱۲۹هزار اثر ارسالی را بررسی کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *