×
×
جدیدترین‌‌ها

پرسپولیس به دنبال عدد ۶

  • کد نوشته: 14092
  • تیر 28, 1400
  • ماشین‌سازی تا به حال در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به برتری رسیده و نماینده پایتخت در هفت دیدار قبلی پنج بار این تیم تبریزی را شکست داده است.
    پرسپولیس به دنبال عدد ۶

    به گزارش نخست نیوز، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل به مصاف یکدیگر بروند. سرخپوشان تهرانی صدرنشین لیگ هستند و سبزقبایان تبریزی در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

    این ۲ تیم تا به حال در تاریخ لیگ برتر هفت بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن پنج پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین و ۲ تساوی بوده است. ماشین‌سازی تا به حال در شکست دادن پرسپولیس موفق نبوده است. هشت گل زده برای تیم تهرانی و ۲ گل برای نماینده تبریز به ثبت رسیده است.

    قرار است شاهد چهارمین بازی ۲ تیم در تبریز باشیم. در سه دیدار قبلی پرسپولیس برنده مطلق بوده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است. آنها به ترتیب با نتایج ۲-۰، ۱-۰ و ۱-۰ از سد میزبان خود گذشته‌اند.

    دیدار رفت این ۲ تیم در تهران با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به اتمام رسید. وحید امیری و احمد نوراللهی برای تیم میزبان و پیمان بابایی برای ماشین‌سازی در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

    علی علیپور و وحید امیری با ۲ گل زده بهترین گلزنان تقابل‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی بوده‌اند. مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی طارمی، احمد نوراللهی، پیمان بایایی و جای کوتینگا هم یک گل را تا به اینجا وارد دروازه تیم حریف کرده‌اند.

    نکته جالب این است که پنج گل از ۶ گل آخر پرسپولیس به ماشین‌سازی در نیمه دوم زده شده و گل‌های پیروزی بخش سرخپوشان در سه دیدار گذشته مقابل ماشین‌سازی از دقیقه ۸۵ به بعد وارد دروازه تیم تبریزی شده است. باید دید بازهم شاهد یک گل دیرهنگام از تیم یحیی گل‌محمدی خواهیم بود یا خیر.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *