×
×
جدیدترین‌‌ها

از سوي آقاي جوادي، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل عنوان شد:
کشور و مردم ما، شایسته بهترینها هستند

  • کد نوشته: 101833
  • تیر 15, 1403
  • با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران، روسای ادارات، مناطق، حوزه‌ها و شعب سراسر کشور، همایشی با عنوان "تحول و توسعه" در مشهد مقدس برگزار شد.
    کشور و مردم ما، شایسته بهترینها هستند

    به گزارش نخست نیوز، این گردهمایی که طی روزهای ١٣ و ١۴ تیر ماه، و با حضور تنی چند از اساتید و نیز کارشناسان حوزه های “بازاریابی”، “مدیریت ارتباط با مشتریان” و “بانکداری” برگزار شد، آقای جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل به ایراد سخنرانی پرداخت.

    مدیر عامل موسسه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت و همچنین قائم مقام فقید موسسه شادروان مروجی گفت: خداوند متعال، همه انسانها را یکسان آفریده است و هیچ یک بر دیگری برتری ندارد. تنها برتری نزد خداوند یکتا، تقوی، بندگی و خدمت به مردم است. اگر کسی برای مردم کاری انجام دهد، باری از دوش آنان بردارد، مشکلی از مردم را حل کند و دست افتاده ای را بگیرد، زحمتهای او بدون پاداش نمی ماند.

    مدیرعامل در ادامه افزود: با تعامل، همراهی، از خود گذشتگی و همیاری با مشتریان موسسه و همچنین همکاران، می توانیم گامهای بلندتری را در جهت اعتلای سازمان برداریم.

    ایشان افزود: با نگاهی به تاریخ، چهره های زیادی را می بینیم که ماندگار شده اند و مردم همیشه آنان را به خوبی و نیکی یاد می کنند. عالمان و دانشمندانی نظیر ابوعلی سینا، شیخ بهایی، ادیسون، فارابی، شیخ طوسی، حافظ، سعدی، آیت الله حائری یزدی، علامه امینی، همیشه به خیر و نیکی یاد می شوند.

    حجت الاسلام والمسلمین جوادی، ضمن تاکید بر افزایش و گسترش خدمات بانکی، با هدف ارائه خدمت بهتر به مشتریان گفت: هر شعبه، به صورت مستقل، صورتهای سود و زیان خود را رصد و آنالیز کند تا قادر باشد که در جهت رفع نقص و ضعفهای احتمالی، برنامه ریزی مدونی داشته باشد. بدون شک، برگزاری جلسات دوره ای درون سازمانی، بین همکاران و حتی دعوت از مدیران بالاتر در این جلسات، با هدف مرتفع شدن مشکلات موجود در زنجیره کاری، می تواند فرایند خدمت را روانتر و نارسایهایی احتمالی را رفع نماید.

    آقای جوادی، با اشاره به اینکه خواستن، توانستن است و چنانچه بخواهیم، می توانیم به آن دست یابیم، گفت: با مروری بر عملکرد سالهای گذشته این موسسه، می‌توان به این مهم دست یافت که دستیابی به این جایگاه‌، حاصل تلاشها و زحمات همکاران عزیز طی این سالها بوده است. باعنایت خداوند متعال، توانستیم با جذب نیروهای خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی ٣۴٠ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نماییم.

    آقای جوادی، یکی از برنامه های همایش “تحول و توسعه ” را تشکیل کارگروه‌های تخصصی و کاربردی دانست و افزود: توجه به کرامات انسانی، از ضروریات است. خدمت به هموطنان را همانند گذشته سرلوحه کار خود قرار دهیم. با تمام وجود، خادم بودن را افتخار بدانیم. گره از کار هموطنان باز کنی و در فرایند کار، اخلاق و رافت اسلامی را مدنظر قرار دهیم. تک تک مردم کشور برای ما عزیز و مراجعه کنندگان به موسسه ملل، برای ما ارزشمند هستند. با تکیه بر اخلاق، خدمات موسسه را به نحو احسن به مشتریان و ارباب رجوع معرفی و ارائه نماییم

    ایشان در ادامه، به تشریح عملکرد موسسه پرداخت و گفت: با همت و تلاش همکاران موسسه، توانستیم در شاخص‌های مختلف شاهد رشد باشیم که جا دارد صمیمانه از شما همکاران عزیزم قدردانی نمایم. امیدوارم که ماههای باقیمانده سال، بتوانیم به نتایجی فراتر از اهدافی که در ابتدای سال تعیین شده است، نائل آییم و رضایت هموطنان عزیز، سهامداران و ذینفعان موسسه را کسب نماییم.

    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در ادامه اظهار داشت: موسسه از طریق اعطای به موقع تسهیلات به بخش‌های مولد کشور و صنایع، در تلاش است تا در رشد، شکوفایی و بالندگی و از طریق کمک به چرخه اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال، سهم بسزایی را ایفا نماید. یکی از رسالت‌های ما، جمع آوری منابع و اعطای تسهیلات در زیرساخت‌های کشور است؛ چراکه از این طریق، می‌توان چرخهای تولید را به گردش درآورد. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، باید در راستای روانتر کردن فرایند تولید کشور حرکت کنیم و با تسهیلات به موقع، تولید را رونق بخشیم و در کسب و کار مردم نقش داشته باشیم. اقتصاد زمانی رشد می‌کند که زیرساخت‌ها و تولید رونق پیدا کند.

    ایشان، حمایت از تولیدکنندگان را لازمه پیشرفت دانست و افزود: احترام به گیرندگان تسهیلات و اعطای به موقع اعتبارات به متقاضیان در بخش های تولید و صنعت، یک ضرورت محسوب می‌شود؛ چراکه فعال کردن بخش تولید، یعنی بالندگی و کمتر کردن مشکلات مردم عزیزمان ایران.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *