×
×
جدیدترین‌‌ها

رابطه اسرائیل و آمریکا شکرآب شد؛
اسرائیل افشاگری کرد

  • کد نوشته: 101799
  • تیر 15, 1403
  • رئیس‌ رژیم صهیونیستی به اختلافات اخیر بین این رژیم و آمریکا بر سر تأمین و ارسال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل اذعان کرد.
    اسرائیل افشاگری کرد

    به گزارش نخست نیوز، «اسحاق هرتزوگ» که در مراسم سالگرد استقلال آمریکا سخنرانی می‌کرد، با اشاره به این اختلاف گفت: «مانند هر خانواده‌ای، همیشه بر سر همه مسائل اتفاق‌نظر وجود ندارد و این موضوع طبیعی است. اختلاف‌نظر‌ها بنیان عمیق اتحاد و دوستی ما را تضعیف نمی‌کند. این اتحاد، ما را به مواضع مشترک متصل نگه داشته و منافع حیاتی دو طرف را پیش می‌برد».

    «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش با اذعان به این شکاف، مدعی شده بود که اختلاف این رژیم با واشنگتن بر سر روند ارسال تسلیحات به نظامیان صهیونیست در آینده نزدیک حل و فصل خواهد شد.

    وی در نشست دولت رژیم صهیونیستی گفت: «حدود چهار ماه پیش، شاهد کاهش چشم‌گیری در عرضه تسلیحات از آمریکا به اسرائیل بودیم. ما تمامی توضیحات لازم را ارائه کردیم، اما تغییری در وضعیت ایجاد نشد».

    نتانیاهو با انتقاد مجدد از کاهش روند ارسال سلاح توسط آمریکا به نظامیان اسرائیل، گفت که معتقد است اختلاف با واشنگتن بر سر این مسأله به زودی حل می‌شود.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *