×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان،
نایب‌قهرمانی بانوان خراسان در دوومیدانی

  • کد نوشته: 101308
  • تیر 7, 1403
  • در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور که با حضور 181ورزشکار در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد ، تیم خراسان‌رضوی با تصاحب پنج مدال طلا، دو نقره و دو برنز نایب‌قهرمان شد تهران و یزد نیز اول و سوم شدند.
    نایب‌قهرمانی بانوان خراسان در دوومیدانی

    نخست نیوز، منیره نخعی_در این دوره دختران دونده خراسان‌رضوی در ماده ۴در۴۰۰متر با ترکیب مبینا صاحبی‌فرد، حدیث رئوف، زهرا افشاریان و ستایش امینی در جایگاه سوم ایستادند. زهرا افشاریان، دونده خراسانی، نیز به مقام قهرمانی ۵۰۰۰متر دست‌یافت. زهرا افشاریان نیز بر جایگاه نخست ماده ۱۰۰۰۰متر ایستاد. حدیثه رئوف هم به مقام قهرمانی ماده ۳۰۰۰متربامانع دست‌یافت و طلا گرفت.

    فائزه طباطبایی نیز از همه رقیبانش در ماده هفت‌گانه پیشی گرفت و قهرمان شد. او یک مدال نقره نیز کسب کرد. در ماده ۱۰۰متربامانع، الناز کمپانی به‌عنوان نخست دست‌یافت. فائزه طباطبایی و فائزه آشورپور از خراسان‌رضوی نیز دوم و سوم شدند.

    2 خراسانی در تیم ملی بسکتبال تیم‌ملی بسکتبال زیر 18‌سال دختران ایران راهی مسابقات کاپ آسیای ۲۰۲۴ چین شد. مهسا کرانی و هانیه حسینی دو بازیکن بسکتبال استان نیزدراین تیم عضویت دارند.
    نایب‌قهرمانی در شطرنج آسیا

    اسماحسن‌پورمقدم ، شطرنج‌بازمشهدی ، در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان با حضور پانزده تیم برگزار شد ، موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شطرنج کمتر از ۱۰سال شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *