×
×
جدیدترین‌‌ها

چرا تاکنون بیانیه ای از سوی وزارت ورزش صادر نشده است؟

  • کد نوشته: 100928
  • تیر 1, 1403
  • بحث فساد فوتبال ایران ، در ابعاد بسیار گسترده ای فراگیر و در حال پیگیری است و در همین خصوص تعدادی از مدیران ارشد فدراسیون ، رسانه ها، باشگاه مس  از سوی ضابطان قضایی بعنوان متهم یا شهود جهت تکمیل پرونده فرا خوانده شده اند ، دامنه و وسعت این پدیده شوم علاوه بر بی سابقه بودن درایران حتی در جهان فوتبال هم در نوع خود بی نظیر بوده است و اهمیت موضوع اینقدر وسیع بوده که بخشهای خبری غیر ورزشی هم به موضوع فساد فوتبال ورود کرده اند .
    چرا تاکنون بیانیه ای از سوی وزارت ورزش صادر نشده است؟

    نخست نیوز ، فوتبال یک پدیده اجتماعی محسوب می شود که همه بسترهای فعال جامعه مدنی را در خود مجذوب کرده و به همین جهت از مخاطبان بیشماری  از طیف های مختلف جامعه را به سوی خود کشانده است و در رأس همه خبرها قرار گرفته است.

    برتری و قدرت این ورزش جذاب در یک عبارت کلی بقدری است که بدون ملاحظات سیاسی همه مرزها را بدون در نظر گرفتن رنگ ، نژاد ، دین ، و.. در نوردیده است و این فرصتی است که بسیاری از دولتمردان آنرا مغتنم شمرده و آنرا دست آویز و پرو پاگاندای اهداف خود قرار می دهند

    این مقدمه زمینه ای بود برای ورود به یک جریان بسیار با اهمیت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و آنهم عدم ورود وزیر ورزش کیومرث هاشمی در این حوزه است که تاکنون بیانه ای از سوی روابط عمومی این وزارت خانه صادر نشده بطوریکه جامعه از اخبار ضد و نقیض فساد فوتبال کاملا اشباح شده است و علت آن باید توسط اصحاب رسانه از دفتر ایشان  بررسی شود . و مخاطبان  منتظر شنیدن پاسخ از سوی عالی ترین مقام رسمی وزارت   ورزش کشور هستند .

    براساس تحقیقات و مستندات

    باشگاه مس یک موسسه خصوصی و متعلق به مردم رفسنجان است و عزل و نصب‌ها بر اساس اساسنامه و مقررات اداره ثبت صورت می‌گیرد و تابع عزل و نصب مقامات بالاتر نیست.  اینطور بنظر می رسد  ورود وزیر صمت و یا فراکسیون ورزشی مجلس براساس اساسنامه آن باشگاه بی اثر باشد اما این بند از بیانیه که در انتهای اساسنامه آن باشگاه  آمده به این مفهوم نیست که فقط وزیر ورزش ،ریاست فدراسیون ،وضابطان قضایی حق ورود به ناهنجاری‌های آن باشگاه را دارند  حتما علاوه بر نامبردگان  صاحبان صندوق و یا ذینفعان دیگر حق ورود و

    بی صبرانه  منتظر پاسخ شفاف از سوی همه نهادهای مرتبط بوده تا عیار مسببان و خاطیان امر که به بیت المال دست درازی کرده اند آشکار شود .

    مهرشاد عنبری ۳۱/خرداد

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *