×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال مشهد،
چمنیان سکاندار تیم ملی

  • کد نوشته: 100877
  • تیر 1, 1403
  •  عباس چمنیان، سرمربی افتخارآفرین نوجوانان ایران درجام‌جهانی2017، پس ازهفت‌سال با ماموریتی مشابه بازگشت تا دوباره به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی ،ایران را به آوردگاه جام‌جهانی برساند .عباس چمنی ام مربی اخلاق مدار مشهدی با قراردادی یک‌ساله و تا پایان دور نهایی مقدماتی جام‌جهانی که فروردین سال بعد در عربستان برگزارمی‌شود، با فدراسیون قرارداد بسته است.
    چمنیان سکاندار تیم ملی

    نخست نیوز، بهنام بهروز_ایران در مرحله مقدماتی با اردن میزبان،کره شمالی ،سوریه و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

    در مرحله مقدماتی تیم‌ها در10گروه هستند که سرگروه‌ها با پنج ‌تیم ازبهترین تیم‌های دوم به مرحله نهایی می‌رسند و همراه عربستان میزبان شانزده‌تیم مرحله نهایی را تشکیل می‌دهند.

    خوش یمنی 13 برای مشهدی‌ها

    مسابقات هفته سیزدهم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور که در پی حادثه سقوط بالگرد رییس‌جمهور به تعویق افتاده بود، با پیروزی مشهدی‌ها خاتمه یافت.در این هفته تیم فوتبال آرامش مشهد با هدایت جعفر خوش‌حال در ورزشگاه تختی به مصاف منتخب قراخیل رفت و از دیداری سخت، 3 امتیاز شیرین را با برتری یک برصفر به دست آورد و 23‌امتیازی شد وتا پله پنجم بالا آمد.

    شهرآورد تیم‌های شادکام و شریعت‌نوین نیز در این هفته  با برتری یک‌بر صفر شاگردان سیروس سنگچولی به پایان رسید. شادکام در حالی این بازی را به نفع خود به پایان برد که نتیجه‌ای جز پیروزی به سود فوتبال مشهد نبود. زیرا شریعت نوین سقوط کرده و فرقی نداشت در این بازی امتیاز بگیرد یا نگیرد. شادکامی‌ها با این پیروزی 27 امتیازی شدند. در جدول، مهر خلیج با 33 امتیاز صدرنشین و عقاب و سپاهان ب هردو 28‌امتیازی هستند. شادکام نیز با 27 امتیاز در پله چهارم قرار دارد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *