×
×
جدیدترین‌‌ها

رقابت،
حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد

  • کد نوشته: 100338
  • خرداد 21, 1403
  • با احراز صلاحیت مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، حجت الاسلام از طرف شورای نگهبان رقابت انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری آغاز شد.
    حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد

    نخست نیوز،

     انتخابات ریاست جمهوری با احراز صلاحیت ها آغاز شد. فرارو هر روز تا اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با پوشش زنده آخرین اخبار، حواشی و متن این رویدادها سیاسی با شما همراه خواهد بود.

    آشنا: سخت‌ترین رقابت انتخاباتی در پیش است

    حسام الدین آشنا نوشت: سریع‌ترین و احتمالاً سخت‌ترین رقابت انتخاباتی در سال‌های اخیر را در پیش رو داریم.

    واکنش اسحاق جهانگیری به رد صلاحیتش در انتخابات ریاست‌جمهوری: هیچ‌گاه از امید و تلاش برای ایران خسته نشویم

    جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری در توئیتی با مخاطب قرار دادن مردم نوشت: کشور بزرگ و دوست داشتنی ما برای پیشرفت بیشتر و عدالت پایدارتر، به «تصمیم‌های نقطه‌زن» نیاز دارد. نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم جهت مشارکت در پیشرفت ایران است. زمان تدبیر برای تصمیم بزرگ، جهاد برای جهش ایران.

    پزشکیان در جمع نمایندگان ادوار: منتظر تشکیل ستاد نباشید، مردم را به پای صندوق‌ها بیاورید / مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد

    نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.

    پزشکیان افزود: هر کدام از شما نمایندگان عزیزی که به من اعتماد دارید، منتظر تشکیل ستاد و ساختار رسمی نباشید و کارهای لازم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای را انجام دهید./جماران

    از ۵ مناظره تلویزیونی که با افزایش نسبت به تجارب قبلی برگزاری مناظرات تلویزیونی تا مستند‌های تلویزیونی و رادیویی، ۳ میزگرد ۹۰ دقیقه‌ای برای هرکدام از نامزدها، گفت‌وگوی ویژه خبری، برنامه ضبطی صف اول و بقیه برنامه‌های انتخاباتی، تکلیف‌شان طی این آیین قرعه‌کشی روشن می‌شود.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *