×
×
جدیدترین‌‌ها

دختر ایرانی در نقش جیمی جامپ

  • کد نوشته: 97019
  • اردیبهشت 4, 1403
  • گهگاهی   واژه ای در محافل فوتبال مطرح می‌شود ، که بخش اعظم افکار عمومی را بخود معطوف می کند .
    دختر ایرانی در نقش جیمی جامپ

    نخست نیوز، مهرشاد عنبری_اتفاقی که اخیرا در فوتبال کشور در شهر اراک ،دیدار دو تیم آلومینیوم و استقلال تهران افتاد فراتر از وقایع فنی و کسب نتیجه دو دیدار بود .
    جیمی جامپ ،اگر اهل تماشای مسابقات ورزشی باشید، احتمالا افرادی را دیده اید که با آمدن به میادین ورزشی در جریان  مسابقه وقفه ایجاد می کنند، به این افراد جیمی جامپ می گویند.
    این اتفاق نادر بارها در فوتبال همه کشورها منجمله ایران  رخ داده اما اینبار توسط یک دخترجوان و بی تجربه بوده  که سابقه  این داستان در طول چند دهه اخیر در فوتبال ما   بی همتا  بوده است .
    تأیید یا نفی این واقع مورد بحث نیست ، فوتبال یک رشته ای ورزشی است که از انگلستان به تمام کشورها از جمله ایران  صادر شده است و بیش از صد سال است که این رشته را با تمام حاشیه های خوب و بد پذیرفته ایم و این مورد جزئی از حاشیه های فوتبال محسوب می شود و کنترل این گونه اتفاقات دور از ذهن بوده و خواهد بود  . فوتبال  بدلیل جذابیت و هیجان‌های لحظه به لحظه در میان خانواده ها حضور پر رنگ دارد و جدا شدن از آن جزء لاینفک زندگی ما ایرانیان شده ، حال که همه موارد فوتبال را پذیرفته ایم چرا نسبت به حضور یک دختر جوان که نشان از هیجان درونی این تماشاگر بوده بی تفاوت برخورد نکردید  و آنرا مستمسکی برای جریمه دروازه بان تیم استقلال قرار دادید؟
    تمام اتفاق آن لحظه کاملا احساسی و،هیجانی ودوسویه بوده و پیش بینی عواقب و جریمه های نقدی و یا محرومیت دور از انتظار بود .ضمن احترام به حکم کمیته انظباطی باید اشاره کرد آیا جریمه نقدی و محرومیت سنگربان استقلال در این شرایط حساس مسابقات باز دارنده است؟ و چه تضمینی برای پیشگیری  از چنین رفتارهایی در دیدارهای آتی وجود دارد
    متأسفانه در بعضی از مشاغل فرهنگی کشور شاهد برخوردهای به مراتب شدیدتر بوده ، که نادیده انگاشته می شود .
    شاید با فراخواندن دروازه بان استقلال  به کمیته استیناف و تشریح داستان از زبانش سبب تجدید نظر در احکام صادره و  کاهش و یا لغو حکم کمیته انظباطی شود.
    ۳/اردیبهشت

    برچسب ها دختر ایرانی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *