×
×
جدیدترین‌‌ها

درگیری مسلحانه میان یک عضو سابق ارتش و نیروهای پلیس فرانسه

  • کد نوشته: 9532
  • خرداد 10, 1400
  • پلیس منطقه دوردونی فرانسه از عملیات تعقیب گسترده فردی خبر داد که پس از درگیری مسلحانه با مامورین پلیس به سمت جنگل های منطقه متواری شده است.
    درگیری مسلحانه میان یک عضو سابق ارتش و نیروهای پلیس فرانسه

    به گزارش نخست نیوز به نقل از رویترز، با انتشار خبر شلیک یک فرد مسلح به سمت نیروهای پلیس فرانسه در منطقه «دوردونی» این کشور، مقامات نظامی منطقه از آغاز عملیات تعقیب این فرد مسلح توسط بالگردها و تیم‌های اطلاعاتی پلیس خبر دادند.

    بر اساس این گزارش، «فدریک پریسات» فرمانده نیروهای پلیس دوردونی در خصوص این حادثه به خبرنگاران گفت: این مرد مسلح، عضو سابق ارتش فرانسه بوده و هم اکنون که ما مشغول صحبت هستیم، وی در حالیکه مسلح است در منطقه حضور دارد… پیش از آنکه اوضاع از تحت کنترل خارج شود، مأمورین پلیس عملیات تعقیب وی را آغاز کرده‌اند.

    وی همچنین در خصوص انگیزه فرد مورد تعقیب برای شلیک به سمت نیروهای پلیس گفت: وی شب گذشته به منزل همسر سابق خود مراجعه کرده و بعد از بالا گرفتن مشاجره آنها، مأمورین پلیس به محل درگیری مراجعه کرده‌اند که مرد مسلح به سمت آنها شلیک کرده و پس از آن به سمت جنگل‌های اطراف متواری شده است.

    به گفته فرمانده پلیس دوردونی، فرد تحت تعقیب سابقه درگیری‌های خشونت بار و حبس نیز در پرونده خود دارد.

    به گفته پلیس، این درگیری مسلحانه تاکنون هیچ کشته یا مجروحی در بر نداشته است.

    با اینحال مقامات پلیس از تمامی مردم منطقه دوردونی درخواست کرده‌اند تا در منزل مانده و به هیچ وجه از خانه‌های خود خارج نشوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *