×
×
جدیدترین‌‌ها

برای اولین بار در مشهد:
 برگزاری بزرگترین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری در مشهد

  • کد نوشته: 94795
  • اسفند 27, 1402
  • رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با هدف استفاده از ظرفیت نوجوانان در بستر فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع رسانی این افراد در قالب سفیران رسانه شهرداری، طرح عکاسی از المان‌های نوروزی در سطح مشهد برگزار خواهد شد.
     برگزاری بزرگترین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری در مشهد

    به گزارش نخست نیوز جاوید کیانی درباره این طرح اظهار کرد: طرح عکاسی از المان‌های نوروزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد. وی افزود: در ادامه این طرح قصد برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی برای دانش آموزان داریم تا بتوانیم این عزیزان را به یک شبکه رسانه‌ای دانش آموزی تبدیل کنیم. رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: این دوره اولویت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست پس تربیت یک نسل فعال و برون‌گرا برای رسانه شهر با استفاده از فضای مجازی بسیار اهمیت دارد.

    کیانی تصریح کرد: این افراد به عنوان سفیران رسانه شهرداری بتوانند اطلاع رسانی و آگاه سازی کنند و پروژه‌های شهری را به صورت مویرگی به گوش همه برسانند. وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح یک جامعه مخاطب سه چهار هزار نفره را تشکیل می‌دهیم، ادامه داد: بنا داریم با برپایی کارگاه‌های آموزشی در 6 رشته فیلمبرداری و عکاسی، طراحی و تدوین، پروپوزال پورتال نویسی یا سایت نویسی، تولید محتوای موبایلی، بازیگری و فن بیان و مجری‌گری و نویسندگی و خبرنویسی برای شرکت کنندگان در این طرح داشته باشیم.

    رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه این رویداد رسانه‌ای و مردمی در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد، بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم با ارسال عکس‌های خود تا 15 فروردین 1403 در پیام رسان ایتا و شاد به آدرس @eleman1403 می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

    سیده بهجت موسوی

    برچسب ها المان عکاسی مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *