×
×
جدیدترین‌‌ها

موفقیت مشهد،
دیواری به نام لیست‌های سیاسی و تکراری!

  • کد نوشته: 93499
  • اسفند 10, 1402
  • مشهد را با یک پسوندِ پیشبرنده می‌خوانیم؛ مشهد الرضا. این عنوان هم تکلیف چندگانه ایجاد می‌کند برای همه به‌ویژه مسوولان و بالاخص نمایندگان. کسی می‌تواند نماینده مشهد باشد که با اعتقاد و باور، خویش را ملتزم به خدمت به مردم و مشهد به‌عنوان یک "ایرانشهر" و حتی "جهانشهر" بداند. چراغ باید برداشت و به دنبال آدمی چنین باید گشت. مدعیان و خود برتر انگاران و معرکه سازان، فراوان‌اند.
    دیواری به نام لیست‌های سیاسی و تکراری!

    نخست نیوز، غلامرضا بنی اسدی_پرشمارند اند کسانی که بر این خاک زاده شده‌اند اما هم خودشان می‌دانند و هم خدا که برای مشهد الرضا از هر غریبه‌ای غریبه‌تر بودند. اینجا زاده شده‌اند اما اسمِ محلات شهر را هم معلوم نیست بلد باشند. برخی‌ها هم که نافِ شان را باسیاست بریده‌اند آن‌هم از نوع بی‌اخلاقی‌ترینش.

    کامشان را با توهین و تهمت به این‌وآن انگار برداشته‌اند.تند کلام انی که ما به ازای گفته‌های خود را درک نمی‌کنند. تمام شهر را بگردی، نشانی از همراهی آنان نمی‌بینی چه رسد به همکاری. چه رسد که گرهی از مشکلات شهر بازکرده باشند. معلوم نیست بتوانند مشکلات اصلی شهر را عدد شمار کنند اما می‌خواهند به اسم مشهد، بر صندلی‌های سبز بنشینند. برخاستنشان اما نه پیِ خواسته‌های مشهد که پی ماموریت های جریانی‌شان است چنان‌که بود.

    مشهد خسته است از این جماعت که خود را سنجاق به سرنوشت شهر کرده‌اند. خسته است از لیست‌های سیاسی و تکراری. خسته است از ندیده شدن در کلان برنامه‌هایی چون بودجه هرساله که سهمش نادیده انگاشته می‌شود اما نمایندگانش کاری که باید را به انجام نمی‌رسانند. مشهد به دیده جویا و زبان گویا نیاز دارد.  به کسانی که سیاست را و قدرت را و شان و جایگاه را در خدمت برای تعالی شهر امام رضا(ع) و مردمانش می‌خواهند.  افرادی که اگر بر خاک دیگری هم زاده باشند اما در مشهد بالیده‌اند و برای بالندگی شهر امام رضا دغدغه و برنامه دارند. ختم کلام این‌که؛ مشهد خسته از لیست بازانِ خود مطلوب پندار، نماینده سیاسی نمی‌خواهد. دلسوز مردم می‌خواهد.

    برچسب ها جایگاه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *