×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان،
6 خراسانی در اردوی والیبال

  • کد نوشته: 103422
  • مرداد 5, 1403
  • سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال بانوان ایران ،شش دختر خراسانی را به اردوی مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی۲۰۲۴ بانوان  که 11 تا17 مرداد در کاتماندو نپال برگزار می‌شود،دعوت کرد.
    6 خراسانی در اردوی والیبال

    به گزارش نخست نیوز، منیره نخعی_فوتبالیست‌ها به خط شدند

    پس از صعود تیم‌های جعفری و پرسپولیس مشهد ، هردو نماینده فوتبال بانوان مشهد به دور دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور ، باید منتظر درخشش آنان در این مرحله باشیم.

    دور دوم این  رقابت‌ها از 3 تا6 مرداد در سه شهر تهران، گرگان و اصفهان برگزار و پس از اتمام این مرحله، سه تیم اول و بهترین تیـم دوم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

    طبق قرعه‌کشی  ۹تیم برتـر مرحله نخست، در سه گروه جای گرفتند و این بار نیز مشهدی‌ها ، هم‌گروه نشدند. در گـروه اول پرسپولیس مشهد در کنار کوهستان تکنیک کرمانشاه و به سرگروهی سپنتای تهران جای گرفت. در گروه دوم نیـز جعفری مشـهد، عقاب زاگرس لرستان و آراد زاگرس ،بـه میزبانی اصفهان بـه میدان می‌روند.

    نایب‌قهرمانی ادیبیان

    مسابقات پینگ‌پنگ جوانان طی چهار روز در چهار رده سنی به میزبانی عراق برگزار شد و چهار ملی‌پوش دختر ایرانی در رده کمتر از هفده سال حضور داشتند که یکتا ادیبیان، ملی‌پوش جـوان مشهدی، موفق به کسب مدال نقره شد.در مرحله یک‌چهارم پایانی یکتا ادیبیان ، ۳بر صفر بارین جمال از عراق را برد و راهی نیمه‌نهایی شد تا با وانیا یاوری رودررو شود که ملی‌پوش مشهدی توانست با شکست هم‌تیمی‌اش به فینال صعود کند و حریف باران ارجمند، دیگر ملی‌پوش ایرانی، شـود. درنهایت ایـن رقابت بـه سود ارجمند پایان یافت .

     

     

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *