×
×
جدیدترین‌‌ها

اقامت دبی !خرید خانه در دبی یکی از روش¬های گرفتن اقامت دبی

  • کد نوشته: 92224
  • بهمن 22, 1402
  • یکی از کشورهای محبوب، که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است می¬توان به امارات متحده عربی اشاره کرد. یکی از دلایل محبوبیت این کشور مالیات بسیار پایین آن است
    اقامت دبی  !خرید خانه در دبی یکی از روش¬های گرفتن اقامت دبی

    یکی از کشورهای محبوب، که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است می‌توان به امارات متحده عربی اشاره کرد. یکی از دلایل محبوبیت این کشور مالیات بسیار پایین آن است که توانسته به رونق و گسترش بسیاری از کسب و کارها کمک کند و افراد با ثبت شرکت در امارات توانسته‌اند تجارت خود را به دنیا معرفی کنند.

    ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با اقامت دبی؛ خرید خانه در دبی که به یکی از روش‌های موثر برای دریافت اقامت این کشور تبدیل شده است اشاره کنیم. اگر قصد مهاجرت به کشور دبی را دارید این مقاله را از دست ندهید.

    اقامت دبی با خرید املاک

    یکی از روش‌های موثر برای دریافت اقامت می‌توان به خرید خانه در دبی اشاره کرد که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و با توجه قوانین و مقرراتی که در این باره وضع شده است افرادی که قصد اقامت دائم کشور دبی را دارند می‌توان به خرید املاک اشاره کرد اما این اقامت 6 ماهه الی دوساله است که بعد از پایان این مدت لازم است که آن را مجددا تمدید نمایید.

    توجه داشته باشید که با خرید ملک تنها اقامت این کشور را دریافت می‌کنید و مجوز کار را به شما نمی‌دهد و برای آن‌که بتوانید اجازه کار در این کشور داشته باشید لازم است که از روش‌های دیگری اقدام کنید.

    اخد اقامت دبی با سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت

    ثبت شرکت در امارات ، از دیگر روش‌های دریافت اقامت این کشور به حساب می‌آید و مزایای دیگری را برای شما نیز به همراه دارد که ما در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

    -امکان دریافت اقامت برای اعضای خانواده

    -ثبت شرکت در این کشور بدون نیاز به شریک و کفیل اماراتی

    -نرخ مالیات بسیار پایین برای ثبت شرکت و غیره

    نحوه گرفتن مجوز صنعتی ثبت شرکت در دبی

    یکی از مزایای ثبت شرکت در این کشور این است که شما می‌توانید با توجه به تخصص و مهارتی که دارید شرکت خود را به ثبت برسانید. بعد از مشخص کردن حوزه کاری خود می‌توانید مجوز موردنظر خود را دریافت کنید.

    مجوز حرفه‌ای

    برای دریافت مجوز نیاز به تحصیلات آکادمیک نیست با این حال دریافت مجوز حرفه‌ای کاملا متفاوت است و اگر قصد ثبت شرکت‌های مهندسی، ساختمانی، عمرانی؛ حقوقی و حسابداری در این کشور را دارد لازم است که تحصیلات دانشگاهی مرتبط با آن را داشته باشید، شرایط دریافت مجوز صنعتی شامل مدرک تحصیلی مرتبط، داشتن کفیل یا یک سرمایه‌گذار داخلی است.

    از دیگر حوزه‌های مهم برای دریافت مجوز کار در کشور امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    دفتر مشاوره کسب‌وکار

    سالن زیبایی

    دفتر وکالت

    خدمات پزشکی

    خدمات IT

    دفتر طراحی و معماری

    خدمات مالی و حسابداری

    خدمات آموزشی

    مجوز صنعتی

    قوانین دریافت مجوز صنعتی و تجاری مشابه به همدیگر است، درصورتی که قصد صادرات و واردات به کشور امارات را دارید لازم است که در زمینه‌های مختلف مواد خوراکی، دارویی، شیمیایی و صنعتی فعالیت کنید بنابراین باید به دنبال مجوز صنعتی باشید، برای دریافت مجوز صنعتی نیاز به کفیل است که مالکیت آن 51 به49 می‌باشد.

    افرادی که اقدام به دریافت مجوز صنعتی می‌کنند لازم است که آدرس و مکان حقیقی داشته باشند و به صورت مجازی امکان فعالیت ندارد.

    تفاوت افتتاح حساب حقوقی و حقیقی در امارات

    بانک‌های محلی و بین‌المللی بسیاری در دبی مشغول فعالیت هستند و انتخاب بانک مناسب برای انجام امور مالی می‌تواند امری ضروری و مهم به شمار آید. در زمان انتخاب بانک برای افتتاح حساب بهتر است به مواردی چون شهرت و اعتبار، شعبه و شبکه خودپرداز، بانکداری آنلاین، نرخ بهره و کارمزد و هزینه‌ها توجه داشته باشید.

    images_1707036457_65bf4f2995ad1.jpg

    لازم است که بدانید مراحل افتتاح حساب در امارات برای افراد حقیقی و حقوقی متفاوت است و مراحل مخصوص به خود را دارند.

    اگر به هر دلیلی نیاز به افتتاح حساب برای اشخاص حقوقی دارید لازم است که شرکت موردنظر خود را ثبت کنید و سپس برای آن حساب بانکی افتتاح نمایید چرا که دولت امارات به شما این اجازه را نمی دهد که از طریق حساب شخصی فعالیت تجاری خود را انجام دهید بنابراین می‌توان این‌گونه برداشت کرد که حساب حقوقی باید یک حساب جاری باشد که میزان تراکنش‌های آن مشخص باشد.

    مدارک موردنیاز برای افتتاح حساب حقوقی

    مدارک شناسایی سهامداران

    مجوز افتتاح حساب از سوی هیئت مدیره جهت افتتاح حساب بانکی شرکت

    کپی لایسنس شرکت

    کپی مجوزهای شرکت

    اساسنامه شرکت

    کپی مدارک و اسناد شرکت

    گردش حساب فرد متقاضی در شش ماه اخیر

    افتتاح حساب حقیقی در امارات

    اصل و کپی گذرنامه

    آدرس محل سکونت ( سند ملک، کپی اجاره نامه)

    کپی پرداخت آخرین قبوض محل سکونت

    شناسه معتبر امارات

    ویزای اقامت امارات متحده عربی

    گواهی حقوق

    هزینه افتتاح حساب بانکی در امارات

    انجام خدمات بانکی بسته به نوع حساب حقیقی یا حقوقی برای افراد هزینه‌هایی را به همراه دارد، توجه داشته باشید که تهیه مدارک نیز می‌تواند برای شما هزینه‌هایی را به همراه داشته باشد.

    برخی از بانک‌های امارات برای فعال نگه داشتن حساب مشتریان، ماهانه از آن‌ها مبلغی را دریافت می‌کنند، بنابراین بهتر است قبل از افتتاح حساب اطلاعات مورد نیاز را از بانک موردنظر خود دریافت نمایید.

    سخن پایانی

    برای دریافت اقامت در امارات متحده عربی روش‌های بسیاری وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و ثبت شرکت اشاره کرد.

    برچسب ها اقامت دبی دبی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *