×
×
جدیدترین‌‌ها

هزار سلام و هزار نخُست

  • کد نوشته: 91874
  • بهمن 18, 1402
  • هزارمین سلامِ نخست طعمِ دو مبارک باد هم دارد. اول تبریک عید شکوهمند و انسان‌ساز بعثت. نوروزی که انسان را برمدار اخلاق هرروز کامل‌تر از دیروز می‌خواهد.
    هزار سلام و هزار نخُست

    نخست نیوز، غلامرضا بنی اسدی_دوم هم دهه فجر و عیدِ پیروزی طاغوت شکنان است که بر منطق بعثت، در خویش احساس برانگیختگی کردند تا بر نظمِ باطل و جاهلی بشورند و خویش را در آغازی نو و مبارک قرار دهند. 22 بهمن بر صفحاتی تحریر شده است که با بعثت برای خلق خدا تقویم شده است.

    برای نخست و مجموعه مدیریتی و قلم‌زنان آن در دودهه گذشته توفیقی ویژه است که در هزارمین شماره خود، در فضایی چنین معطر و شوق‌انگیز قلم زنند.

    به‌یقین فعالان این بنگاه رسانه‌ای، با نیت خالص و قصد قربت قلم‌به‌دست گرفته‌اند تا با 32 حرفِ معدود، جهانی از کلمات نامحدود را خلق کنند. کلماتی که باهدف پیراستن زندگی و روشن شدن فکر بر دل کاغذ می‌نشیند. از کاغذ هم راه به ضمیر آماده انسان باز می‌کند تا چون بذر در آن فرورود و به تکثیر رسد و جان را چنان نوری بخشد که جهان را چراغان کند. باری، بعثت را خداوند در تقدیر انسان مکرر کرد تا با هر پیامبر، گامی فراتر زند و قامت رشیدتر کند. انسان را به بعثتِ رسول آخرین تکریم کرد تا فرصتِ”مصطفی” شدن برای همه فراهم آید. فرخنده فالان‌اند آنان که پیام دوست را گرفته و در کلاس بعثت به‌جایی رسیده‌اند که می‌توان در آنان تجسمِ جلوه‌های شکوهمندِ” وَ اصْطَنَعْتُکَ لِنَفْسی؛ و من تو را براى خود پروراندم” را دید. انقلاب هم شاهکار به میدان آوردن این خلق برگزیده بود. آمدند تا چون موسی(ع) فرعون شکنی کنند. طاغوت را براندازند تا فرصت برای حق و حق‌پرستی فراهم آید. هدف انقلاب این بود. نسل مصطفی شده هم با شهادت این راه را رفتند. اینک این ماییم که باید به عمل مشخص کنیم کجا ایستاده‌ایم. ان شاالله در زندگی فردی و حرفه‌ای رابطه خود را باخدا چنان اصلاح کنیم که در شمار بهره‌مندان بعثت و فجر باشیم. به این سخن سعدی کلام را به پایان‌بریم در تعظیم به مقامِ مبعوث شده فردا که؛

    مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر

    ما همچنان در اوّل وصف تو مانده‌ایم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *