×
×
جدیدترین‌‌ها

در این ورزش چه خبر است؟!

  • کد نوشته: 90415
  • دی 29, 1402
  • این هم یکی دیگر از ده‌ها موارد نادری است که تنها در ورزش ایران انفاق می‌افتد. اتفاقی که همه آن را می‌بینند، اما در مقابل آن هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، یا جسارتا نمی‌توانند که انجام بدهند!
    در این ورزش چه خبر است؟!

    نخست نیوز، محمدرضا نصرالله زاده_فردی بدون اینکه حکمی داشته باشد، در فدراسیونی المپیکی حاضر و بدون آنکه اختیاری به او داده‌شده باشد، مانند یک رییس فدراسیون رفتار می‌کند! عزل و نصب می‌نماید! تاریخ مجامع انتخاباتی برخی استان‌ها ازجمله تهران را جابجا می‌کند! در پایین همه نامه‌هایش از واژه رییس فدراسیون استفاده می‌کند! به دیدار همتایان خود در فدراسیون‌های دیگر می‌رود و   در یک‌کلام نقش یک رییس فدراسیون را ایفا می‌نماید!  اما در مقابل همه این بی‌قانونی‌ها خدا را شکر وزیر ورزش و جوانان که چنین به نظر می‌رسد هنوز دیدوبازدیدهایش تمام نشده، سفرهای استانی را شروع کرده است! معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم که مثل همیشه سکوت اختیار کرده و مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی هم که مشغول برنامه‌ریزی مجامع انتخاباتی ۱۰ فدراسیونی است که تا پایان سال قول برگزاری آن را داده است و …

    خلاصه کلام اینکه در این شرایط قمر در عقرب همین‌که این نیمچه ورزش را هم داریم باید خدا را شکر کنیم. ضمن اینکه دیگر دارد اندک، اندک باورمان می‌شود که تغییراتی که جامعه ورزش مدت‌هاست انتظار آن را در سطح وزارتخانه می‌کشید، دیگر انجام نخواهد شد و وزارت ورزش و جوانان با همان دست‌فرمان قبلی به‌پیش خواهد رفت!

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *