×
×
جدیدترین‌‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره نبرد با حماس

  • کد نوشته: 82577
  • آبان 1, 1402
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، باید جنگ این رژیم علیه نوار غزه آخرین جنگ باشد زیرا پس از آن «جنبش حماس وجود خارجی نخواهد داشت

    وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره نبرد با حماس

    به گزارش نخست نیوز :، به نقل از خبرگزاری آناتولی، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم در بازدید از نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی گفت، این جنگ باید آخرین جنگ در نوار غزه باشد و دلیلش هم ساده است چون بعد از این جنگ حماس وجود نخواهد داشت.

    وی در رجزخوانی خود افزود: «این مساله یک ماه یا دو یا سه ماه طول خواهد کشید و در نهایت حماس وجود خارجی نخواهد داشت. قبل از اینکه حماس با زره پوش و پیاده نظام ما روبرو شود، بمب‌های نیروی هوایی را آزمایش خواهد کرد و به نظر من، همانطور که تاکنون ثابت کرده‌اید، شما می‌دانید که چگونه این کار را به روشی کشنده، دقیق و با کیفیت انجام دهید.»

    پس از شروع عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر، این رژیم تهدید کرد جنبش حماس را که بر نوار غزه کنترل دارد،  نابود کند.

    روز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حملات زمینی به نوار غزه را با هدف «کاهش تهدیدات علیه نیروهای صهیونیست و آمادگی برای دومین مرحله از جنگ» تشدید می‌کند.

    ارتش رژیم صهیونیستی برای هفدهمین روز متوالی به حملات هوایی شدید خود به نوار غزه ادامه می‌دهد و تاکنون ۴۷۴۱ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۴ هزار تن دیگر را زخمی کرده است. آمار مفقودین زیر آوارها نیز هنوز مشخص نیست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *