×
×
جدیدترین‌‌ها

برپایی درمانگاه تخصصی در این عمود مسیر نجف به کربلا

  • کد نوشته: 75860
  • شهریور 2, 1402
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نخستین گروه از تیم درمانی درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی (ع) به عراق اعزام شدند.

    برپایی درمانگاه تخصصی در این عمود مسیر نجف به کربلا

    به گزارش نخست نیوز ،حکمت‌اله‌ هاشمی صبح امروز (۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز اکیپ ۲۹ نفری به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اعم از پزشکان متخصص، عمومی، پرستار، تکنسین داروخانه و سایر عوامل به عراق اعزام شدند.

    وی یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در مسیر نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات خواهند داد.

    مدیرعام ل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر استان برای نخستین‌بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در عمود ۶۶۶ در مسیر نجف به کربلا کرده که در سال‌های آینده نیز با تجربیات و همت بیشتر خدمات قابل توجهی را ارائه خواهیم داد.

    هاشمی خاطرنشان کرد: پیش از این، همه امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

    این مسئول تاکید کرد: ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر می‌شود تا در صورت نیاز، بیماران و مصدومان را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر زنجان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

    هاشمی اظهار کرد: صبح روز جمعه (۳ شهریورماه) دومین گروه ۱۳ نفری از تیم درمان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به کشور عراق اعزام خواهند شد.
    منبع:بهداشت نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *