×
×
جدیدترین‌‌ها

واکنش ژاوی به حضور فاتی در رئال: شوخی می‌کنید؟

  • کد نوشته: 75167
  • مرداد 28, 1402
  • سرمربی آبی‌-اناری‌ها به ستایش از آنسو فاتی پرداخت و انتقال او به رئال مادرید را یک شوخی دانست.

    واکنش ژاوی به حضور فاتی در رئال: شوخی می‌کنید؟

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته دوم لالیگا یکشنبه به مصاف کادیز خواهد رفت.  ژاوی در نشستی خبری به صحبت‌های اخیر کارلو آنچلوتی درباره آنسو فاتی واکنش نشان داد. کارلتو درباره فاتی گفته بود: او بازیکنی جوان و بااستعداد است و آینده‌ای درخشان دارد. این همه آن چیزی است که می‌توانم درباره این بازیکن بگویم.

    این صحبت‌ها درباره مهاجم جوان بارسلونا باعث شد تا بعضی از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال انتقال فاتی به رئال مادرید خبر بدهند.

    ژاوی درباره احتمال این انتقال گفت: شوخی می‌کنید؟ من هفته قبل به‌صراحت درباره آنسو فاتی صحبت کردم. او میراثی برای اکنون و آینده بارسلوناست. واضح‌تر از این نمی‌توانم صحبت کنم. متوجه چنین بحث‌های بیهوده‌ای نمی‌شوم. فاتی متعلق به بارسلوناست و ما به او نیاز داریم. این بازیکن هم از حضور در بارسلونا خوشحال است و البته که ما هم از عملکرد او رضایت داریم. اجازه بدهید که به این حرف‌های پوچ پایان بدهیم.

    سرمربی آبی‌-اناری‌ها در پایان گفت: به خاطر بازی پاک مالی در شرایط سختی هستیم. چنین قانونی باعث شده است تا نتوانیم هر بازیکنی را جذب کنیم. در نهایت باید دست به ارزیابی بزنیم و برای جدایی یا جذب هر بازیکن همه چیز را در نظر بگیریم. اولویت‌های تیم مهم‌تر از هر چیزی است.

    منبع : ایسنا 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *