×
×
جدیدترین‌‌ها

فعال اصولگرا یک پای قوی در میدان انتخابات

  • کد نوشته: 70915
  • تیر 20, 1402
  • تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: لاریجانی در انتخابات مجلس کنار نمی نشیند، معتقدم آقای لاریجانی مستقیم و غیرمستقیم به سمت ارائه یک لیست می رود ولو آنکه این لیست کامل نباشد.

    فعال اصولگرا یک پای قوی در میدان انتخابات

    به گزارش نخست نیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و از شخصیت های سیاسی انتظار می رود که در این عرصه نقش آفرین باشند. از جمله این شخصیت ها علی لاریجانی است که رسما اعلام کرده برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش خود را برای تأثیرگذاری بر معادلات انتخابات مجلس انجام خواهد داد.

    ناصر ایمانی در گفتگو با نامه نیوز درباره رویکرد علی لاریجانی در قبال انتخابات مجلس دوازدهم گفت: آقای دکتر لاریجانی در معادلات انتخابات مجلس حتما موثر خواهد بود و این طور نیست که غیرفعال باشد و کنار بنشیند. حداقل تأثیرگذاری هم این است که یکسری از افراد را تشویق خواهد کرد تا نامزد انتخابات مجلس شوند.

    وی با بیان اینکه لاریجانی در انتخابات مجلس کنار نمی نشیند، افزود: امکان دارد آقای لاریجانی مستقیم و غیرمستقیم به سمت ارائه یک لیست هم برود ولو آنکه این لیست کامل نباشد. البته این تحلیل نیز وجود دارد که آقای لاریجانی به شکل ائتلاف با چهره های سیاسی دیگر یک لیست دهد اما من احتمال این اتفاق را کم می دانم چون آقای لاریجانی خیلی تمایل ندارد که با دیگر شخصیت ها بخواهد لیست مشترک دهد.

    این فعال سیاسی درباره احتمال شکل گیری ضلع معتدلین با محوریت علی لاریجانی در انتخابات مجلس اظهار کرد: تصور نمی کنم آقای لاریجانی تحت عناوینی همچون اصولگرایان معتدل یا معتدلین وارد فعالیت انتخاباتی برای مجلس شود ولی قاعدتا او افرادی را برای کاندیداتوری انتخاب و تشویق می کند و حتی به این منظور با آنها تماس خواهد گرفت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *