×
×
جدیدترین‌‌ها

با تدبیر و تفکر، می‌توان در جایگاه دلخواه قرار گرفت 

  • کد نوشته: 70783
  • تیر 15, 1402
  • در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌ مدیره، معاونان، مدیران و روسای مناطق، حوزه‌ها و باهدف بررسی عملکرد سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن قدردانی از تلاش‌های همه‌جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اتخاذشده موسسه و تلاش همراه باتدبیر دیگر شعب، در جهت دستیابی به هدف‌ها گفت: آمارهای کارشناسی شده سه‌ماهه اول سال جاری، مبین این مهم است که عملکرد رو به رشدی را شاهد بودیم.

    با تدبیر و تفکر، می‌توان در جایگاه دلخواه قرار گرفت 

    نخست نیوز :  مدیرعامل موسسه ملل، بابیان حدیثی از امام صادق علیه‌السلام، در خصوص علامت‌های شیعه گفت: کلیه دستوراتی که دین مبین اسلام صادر کرده، از نظم خاصی برخوردار است؛ مانند نماز که در وقت معین و با فرمت خاصی به انجام آن فریضه اقدام می‌نماییم. مورد دیگر، رفع نیاز مردم و بخشندگی است که باید به این مهم توجه داشته باشیم.

    ایشان، ضمن تبریک ایام هفته ولایت و بهره‌گیری از این فرصت‌ها، افزود: در قرآن کریم داریم که “لیس للانسان الا ماسعی”. سعی و کوشش همراه باتدبیر، نتیجه خودش را می‌دهد. امیدواریم که همه شعب موسسه، با سعی، تلاش و همت افزون‌تر و در زیر سایه تدبیر و تفکر، گام‌های بلندتری در جهت رسیدن به اهداف بردارند.

    آقای جوادی با اشاره به اهمیت و ضرورت موضوع “رقابت” در عصر حاضر، گفت: هرروز عملکرد خود را تجزیه‌وتحلیل کنیم. با کارکنان تحت سرپرستی و مدیران هم‌طراز و روسای خود، تعامل و همفکری داشته باشیم. از تجربیات دیگران استفاده کنیم تا با تکیه‌بر ابتکار عمل و تعامل با مشتریان گرامی، سهم بازار را به خود اختصاص دهیم.

    ایشان افزود: سعی کنیم در جلسه بررسی عملکرد سه‌ماهه دوم سال، جایگاه خود را در رده‌بندی بانک‌ها افزایش دهیم. با ویترین قرار دادن عملکرد سه‌ماهه اول سال، بیاییم از این فرصت ۹ ماهه تا پایان سال بهره‌مند شویم و به‌گونه‌ای پیش برویم که از برنامه‌های هدف پیشی بگیریم. با توجه به شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان شد، بدون شک، سال ۱۴۰۲ سال بسیار تعیین‌کننده و ارزشمندی برای کشور خواهد بود.

    آقای جوادی، استفاده از موقعیت‌ها در حوزه رقابت را ضروری دانست و گفت: با در نظر داشتن گسترگی دیگر بانک‌ها، زمانی می‌توانیم مردم را به‌طرف موسسه خودمان دعوت کنیم که دارای یک سری ویژگی‌های خاص باشیم. باید باتدبیر و تفکر، کلیدهای ورود به میدان رقابت و موفقیت را شناسایی کنیم.

    آقای جوادی، با اشاره به‌ضرورت و اهمیت تشویق در مسیر هدف، گفت: آمارها گویای این موضوع است که تعداد زیادی از شعب ما رشد داشتند. این مهم نشانگر این است که “خواستن، توانستن است”. اگر بخواهیم، می‌توانیم موفق‌تر از وضعیت فعلی باشیم. با بررسی و مطالعه شعب موفق می‌توان به این مهم دست‌یافت که همکاران و مسوولان این شعب، با بهره‌گیری از شاخصه‌هایی نظیر روابط عمومی، اخلاق، رفتار و احساس مسوولیت افزون‌تر، توانستند در جهت جذب مشتری موفق باشند که جای تقدیر دارد.

    مدیرعامل موسسه ملل در پایان گفت: در کار روزانه، رضایت خداوند متعال را مبنای فعالیت خودمان قرار دهیم؛ چراکه رسیدن به این جایگاه، می‌تواند تک‌تک ما را به‌سوی “بهتر شدن” و “بهتر بودن” هدایت کند.

    در ادامه جلسه، آقای مروجی، قائم‌مقام موسسه،  ضمن بیان نقطه نظراتی در خصوص تورم و رشد نقدینگی گفت: اگر نقدینگی در مسیر تولید هدایت شود، باعث رشد اقتصادی کشور می‌شود. در مقابل، اگر نقدینگی روانه بازارهای کاذب شود، سبب تخریب و تورم خواهد شد.

    ایشان افزود: سعی شود با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اقتصادی، به تولید کمک کنیم.

    آقای مروجی در ادامه اظهار داشت: صرفه‌جویی در هزینه‌ها را مدنظر قرار دهیم؛ چراکه کاهش هزینه، باعث افزایش سودآوری سهامداران، مشتریان و همکاران خواهد شد.

    تکتم صابری مقدم تهرانی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *