×
×
جدیدترین‌‌ها

آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد

  • کد نوشته: 61616
  • اسفند 21, 1401
  • مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از روز یکشنبه ٢١ اسفند ماه در این کلانشهر خبر داد.
    آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد

    به گزارش نخست نیوز ، سعید صیفی با اشاره به مهمترین اهداف این نمایشگاه اظهارداشت: عرضه مستقیم کالاهای مصرفی به شهروندان، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    وی بیان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت ١٨ هزار متر مربع و با حضور 475 شرکت کننده برگزار خواهد شد.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص مشارکت کنندگان نمایشگاه نیز گفت: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم در بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای مشهد حضور دارند.
    صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به عرضه عموم مردم خواهد رسید.
    گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از تاریخ 21 لغایت 26 اسفند ماه 1401 در ساعات 16 الی 22 و روز جمعه از ساعت 11 الی 22 پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.

    منبع: باحضور ۴۷۵شرکت واز ۲۱اسفندصورت می گیرد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *