×
×
جدیدترین‌‌ها

چراغ تئاتر مشهد خاموش نشده است

  • کد نوشته: 55329
  • مهر 24, 1401
  • دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی: اجبار به اجراء در شرایط فعلی را بی‌انصافی در حق اصحاب نمایش می‌دانم، چراکه ابزار اصلی اطلاع‌رسانی تئاتر محدود شده است.
    چراغ تئاتر مشهد خاموش نشده است

    به گزارش نخست نیوز، کریم جشنی دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با اشاره به اینکه چراغ تئاتر مشهد خاموش نشده است، اظهار کرد: مشهد چند رویداد تئاتری را در پیش رو دارد. جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان از ۹ تا ۱۲ آبان در خراسان رضوی برگزار خواهد شد؛ پس از آن جشنواره تئاتر مقاومت در پیش است که قرار است بخش صحنه‌ای آن از اوایل آذرماه در مشهد برگزار شود. همچنین جشنواره تئاتر استانی در نیمه اول آذرماه باید برگزار شود.

    جشنی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای این رویدادها درحال انجام است و این‌گونه نیست که مدیران شهری و تئاتری همه‌چیز را تعطیل کرده باشند و برنامه‌ریزی مسکوت بماند. ارگان‌ها و دبیران مختلف رویدادها در حال برنامه‌ریزی هستند و برنامه‌ها طبق روال پیش می‌رود. شهرداری مشهد نیز تا هفته دیگر فراخوان استقبال از بهار را منتشر می‌کند تا در ایام عید نیز با برنامه‌های هنری و اجراء تئاترها میزبان زائران و مجاوران باشیم.

    وی با بیان اینکه امیدوار است چراغ تئاتر در هر شرایطی روشن بماند، گفت: اهالی تئاتر که اشخاص بسیار نجیبی هستند همیشه بیشترین ضربه را از تعطیلی‌ها و مسائل اجتماعی می‌خورند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا اصحاب نمایش بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

    خبرنگار: محمد جواد عبدی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *