×
×
جدیدترین‌‌ها

“محرومیت‌ها” به کالاهای دست دوم هم رسید!

  • کد نوشته: 53096
  • آبان 19, 1401
  • رییس اتحادیه سمساران: مردم توان خرید کالای دست‌دوم را ندارند/ بازار ما کساد است.
    “محرومیت‌ها” به کالاهای دست دوم هم رسید!

     

    نخست نیوز : رییس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران:کاهش شدید قدرت خرید مردم، کالاهای دست‌دوم را از دسترس خانوارهای ایرانی خارج کرده است.

    وضعیت فعالان این صنف و همکاران ما همانند سایر اصناف است زیرا بنیه مالی مردم ضعیف شده و نقدینگی در دست آن‌ها کم است و این شرایط سبب شده تا حتی نتوانند برای خرید کالاهای دست‌دوم اقدام کنند.

    آدم با شنیدن این نوع خبرها هاج و واج می‌ماند که در روزهای آینده آیا باید بازهم منتظر خبرهای بدتری باشیم! اگر امروز توان خرید کالای دست‌دوم نیست به‌طور یقین فردا توان خرید هیچ کالایی وجود ندارد. این روزها خرید کالا برای همه ما یک معضل و به‌واقع یک مشکل حاد است.اگر یکی از لوازم منزلمان خراب شود و نیاز به تعویض و خرید کالای جدیدی مثل یخچال یا تلویزیون و… پیدا کنیم باور کنید باید ماتم گرفت.

    ماتم در برابر قیمت‌هایی که هرلحظه و ثانیه به ثانیه بالاتر می‌رود و توان خرید مردم نیز روزبه‌روز نزولی‌تر می‌شود.انصافا وقتی توان خرید کالای دست‌دوم نیست پس تکلیف جوانان در آستانه ازدواج و زوج‌هایی که دنبال جهیزیه هستند چیست؟

    با این اوضاع چه باید کرد جز اینکه فقط می‌توان گفت مدیران و مسوولان امر از توانایی و مدیریت لازم برخوردار نیستند و البته حاضر هم نیستند پست و مقام خود را رها کنند!!

    برچسب ها ساعت ۲۵

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *