×
×
جدیدترین‌‌ها

خانه سبز، سرپناه شهروندان بی خانمان
گرمخانه های شهرداری مشهد فعال شدند

  • کد نوشته: 50963
  • مهر 21, 1401
  • معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی، مقدمات اسکان برای 200 نفر در خانه سبز مشهد ایجاد شده است.
    گرمخانه های شهرداری مشهد فعال شدند

    “مهدی ابراهیمی” ضمن اشاره به آغاز‌‌به‌ کار فعالیت گرم‌خانه‌ها برای سامان‌دهی و اسکان کارتن‌خواب‌ها در مشهد اظهار کرد: قاعده کار گرم‌خانه‌ها این است که از ابتدای فصل سرما و بارندگی یعنی مهر و آبان تا پایان فروردین‌ماه فعال شوند.
    وی افزود: براین‌اساس از همین شب‌ها که به‌تدریج شاهد سردشدن هوا هستیم، خانه سبز برای شب‌خوابی کارتن‌خواب‌ها فعال شده و آماده پذیرش است.
    معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: مقدمات اسکان حدود 200 نفر در خانه سبز ایجاد شده است؛ در این رابطه زنان معمولا کمتر از ۵‌درصد جمعیت کارتن‌خواب‎های مراجعه‌کننده به گرم‌خانه‌ها را تشکیل می‌دهند.
    ابراهیمی ادامه داد: 95‌ درصد این ظرفیت مربوط به مردانی است که یا به‌ صورت اختیاری به محل گرم‌خانه مراجعه می‌کنند یا با حضور در مراکز تجمع مقررشده روند انتقال آنان به گرم‎خانه با وسیله نقلیه آغاز می‌شود.
    وی ضمن اشاره به اینکه در گرم‌خانه‌ها با یک وعده شام و صبحانه از کارتن‌خواب‌ها پذیرایی می‌شود، بیان کرد: شهرداری از عموم مردم مشهد تقاضا دارد که با توجه به فرارسیدن شب‌های سرد پیش رو، از طریق تماس تلفنی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، شهرداری را از تجمع کارتون‌خواب‎ها در محلات و خیابان‎‌های مختلف مطلع کنند.

    منبع: نخست نیوز
    برچسب ها گرمخانه مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *