×
×
جدیدترین‌‌ها

سلامتی بازیکنان پایه هارا دریابید

  • کد نوشته: 103090
  • مرداد 1, 1403
  • جناب آقای دکتر ماجدی،بارها اشاره شده اکثر زمینهای فوتبال تهران فاقد استانداردهای لازم برای اجرای مسابقات بوده و علیرغم ارسال پیام های متعدد از طریق رسانه ها،در این خصوص، بعلت کمبود ورزشگاهها توجه و نظارتی نشده است  .
    سلامتی بازیکنان پایه هارا دریابید

    به گزارش نخست نیوز، مهرشاد عنبری_بر اساس استانداردهای جهانی ،عمر بهره وری از چمن های مصنوعی  ۴۰۰۰ ساعت پیش بینی شده است اما در کشور ما بدلیل بالا بودن هزینه تغییرات ، بهره وری آنها فراتر از استانداردهای لازم جهانی  است .
    به همین جهت در طول تمرینات و مسابقات شاهد آسیب و مصدومیت های دور از انتظار بازیکنان بوده و خواهیم بود .
    با یک نگاه کلی و در نظر گرفتن سلامتی  و آینده هرچه بیشتر بازیکنان در شرایط موجود ، که کارشناسان فوتبال باید به آن اهمیت دهند زمان اجرای مسابقات و تمرینات است که نادیده گرفته شده است .
    زمان اجرای تمرینات و مسابقات در ساعتهای ۱۱صبح الی ۱۶ با درجه حرارت بیش از ۴۰ درجه در فضای چمن مصنوعی که اجزای آنها از ، بکینگ ( پل پروپیلن ) شوک پد (فوم ) گرانول لاستیک تشکیل شده است قابل تحمل و سازگار با شرایط جسمی بازیکنان در فصل تابستان  نیست. و نیاز است از سوی کارشناسان آن هیات ،  تحقیقات و بررسیهای بیشتری را برای سلامت جسمی بازیکنان به این امر اختصاص دهند .  .
    با توجه به شرایط موجود ،  ورزشگاه‌های دارای زمین چمن مصنوعی که از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند و همچنین  تراکم دیدار پایه های تهران  در این فصل ، نیاز است حداقل  در ساعت های تمرینات و مسابقات بازنگری بعمل آید . تا شاهد پرورش استعدادها و دیدارهای باکیفیت باشیم .
    همچنین خانواده ها بیش از این شاهد آسیبهای پیش بینی نشده فرزندانشان نباشند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *