×
×
جدیدترین‌‌ها

آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که خارج شدند، بازگردند؟

  • کد نوشته: 48800
  • شهریور 24, 1401
  • فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور توضیحاتی را درباره بازگشت زائران و انتخاب مرز برای بازگشت از راهپیمایی اربعین ارائه کرد.
    آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که خارج شدند، بازگردند؟

    سردار محمد شرفی در گفت‌وگو با نخست نیوز ، درباره اینکه آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگردند، گفت: هیچ ضرورتی وجود ندارد که زائران از همان مسیر یا مرزی که از کشور خارج شدند برای بازگشت استفاده کنند. امکان بازگشت از همه مرزها وجود دارد.

    وی ادامه داد: البته پلیس اطلاعاتی را منتشر می‌کند که در آنها مسیرهای پرترافیک و خلوت به تفکیک مشخص شده و به زائران اعلام می‌شود تا بهترین مسیر را برای بازگشت از سفر اربعین انتخاب کنند.

    فرمانده قرارگاه اربعین فراجا درباره فعالیت پلیس ایران در کشور عراق تصریح کرد: پلیس ایران در عراق حضور نخواهد داشت و حضور پلیس تنها در حد مبادله افسران مرزی و تبادل اطلاعات خواهد بود. جلساتی بین پلیس ایران و عراق به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا اگر مسئله ای وجود داشت توسط پلیس دو کشور بررسی شود. انصافا هم همکاری خوبی میان دو پلیس وجود دارد.

    بیشتر بخوانید:‌

    مدت اعتبار برگ‌های تردد اربعین چقدر است؟

    مشمولان سربازی بدون ثبت نام اینترنتی به پایانه‌های مرزی اربعین مراجعه نکنند

    شرفی درباره مسئله پارکینگ‌ها در نقاط مرزی گفت: موضوع پارکینگ‌ بر عهده سیستم مدیریتی استان است و ما تنها وظیفه نظارت بر شاخص‌های پیشگیری از سرقت و حوادث را بر عهده داریم. موضوعاتی نظیر پایش تصویری، روشنایی کافی در پارکینگ‌ها و محل قرارگیری خودروها، خط‌کشی اصولی و حصارکشی مناسب و بر عهده پلیس است و فرماندهی انتظامی بر آن‌ها نظارت می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *