×
×
جدیدترین‌‌ها

دریافت بلیت نمایشگاه بین المللی مشهد از طریق اپلیکیشن «شهرمن»

  • کد نوشته: 47977
  • شهریور 7, 1401
  • شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه بلیت هوشمند خود را با 20 درصد تخفیف دریافت کنند.
    دریافت بلیت نمایشگاه بین المللی مشهد از طریق اپلیکیشن «شهرمن»

    به گزارش نخست نیوز ، مهدی بدیع فرخد در خصوص امکان دریافت بلیت ورود به نمایشگاه از بستر اپلیکیشن «شهرمن» اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری هوشمندسازی پرداخت‌ها مخصوصا در حوزه حمل‌ونقل است به این معنا که که شهروندان با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و استفاده QR کد پرداخت‌های خود را انجام دهند.
    وی افزود: درحال حاضر در تلاش هستیم این سیاست را به دیگر بخش‌های شهرداری نیز تعمیم دهیم که یکی از مکان‌های هدف ما نمایشگاه بین المللی مشهد است که زیرساخت‌ها و بسترسازی آن از دو ماه گذشته در اپلیکیشن «شهرمن» آغاز شده است.
    مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: در این راستا شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه بلیت هوشمند خود را با 20 درصد تخفیف و همچنین عدم معطلی در صف تهیه بلیت دریافت کنند.
    بدیع خاطرنشان کرد: نحوه کار بلیت هوشمند نیز به این شکل است که شهروندان باید کد QR تولید شده اپلیکیشن را مقابل گیت‌های ورودی گرفته و پس از تایید وارد شوند.

    برچسب ها مهدی بدیع فرخد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *