×
×
جدیدترین‌‌ها

بهای خدمات اتوبوسرانی گران شد ، من کارت نمی‌‌زنیم!

  • کد نوشته: 42707
  • خرداد 12, 1401
  • نخست نیوز : راننده به‌محض ورود مسافران خانم به اتوبوس و طبق یک عادت دیرینه اتوبوسی گفت:خواهرها کارت بزنید. خانمی از آخر اتوبوس با صدای بلند گفت آقای راننده ، من کارت دارم، شارژ هم هست اما کارت نمی‌‌زنم! جمعیت داخل اتوبوس که بدجوری داخل هم تنیده بودند تعجب وار دنبال علت بودند که چرا […]

    بهای خدمات اتوبوسرانی گران شد ، من کارت نمی‌‌زنیم!

    نخست نیوز : راننده به‌محض ورود مسافران خانم به اتوبوس و طبق یک عادت دیرینه اتوبوسی گفت:خواهرها کارت بزنید.
    خانمی از آخر اتوبوس با صدای بلند گفت آقای راننده ، من کارت دارم، شارژ هم هست اما کارت نمی‌‌زنم!
    جمعیت داخل اتوبوس که بدجوری داخل هم تنیده بودند تعجب وار دنبال علت بودند که چرا این خانم در برابر کرایه اتوبوس مقاومت می‌کند و چنین حرفی زد.
    خانم مسافر که متوجه حال و هوای دیگران شده بود دوباره با صدای بلند گفت اتوبوس‌ها خدمات خیلی خوبی هم می‌دهند که ما کرایه بپردازیم. من شخصا زمانی از من کارت استفاده می‌کنم که داخل اتوبوس صندلی خالی برای نشستن پیدا بشه.
    مسافر دیگری که از صحبت این خانم روحیه گرفته بود گفت آقایان شورای شهر مشهد که داعیه حمایت از محرومان رادارند و هنگام رای گیری به سراغ پایین‌شهری‌ها می‌روند حالا با چه رویی اقدام به گران کردن کرایه اتوبوس کرده‌اند. آیا در برابر گرانی کرایه‌ها خدمات هم بهتر شده؟ اتوبوس‌ها همیشه به حدی شلوغ است که جای نفس کشیدن نیست چه برسد جایی برای نشستن!
    اغلب مسافران از وضع موجود گلایه داشتن خصوصا در این شرایط که با گرانی سرسام‌آور مواد غذایی و بسیاری دیگر از کالاها و خدمات روبرو هستند.
    مسافری هم گفت آیا شورای شهر نمی‌داند که استفاده‌کنندگان از اتوبوس چه قشری هستند؟ اگر می‌دانند پس چرا گران کردند و اگر نمی‌دانند برای این اعضای شورا باید افسوس خورد و برای خودمان هم باید درس عبرتی شود که به چنین افرادی دیگر رای ندهیم.
    به‌هرحال این روزها حرف دل مسافران اتوبوس جدای از گرانی سایر کالاها، بحث افزایش کرایه بر اساس مصوبه شورای شهر است که داد همه را درآورده خصوصا از سوی افرادی که داعیه حمایت از محرومان دارند.
    جا دارد مسوولان و مدیران مردمی حداقل قبل از رای گیری‌ها و قبول پست و مقام انصافا با مردم روراست باشند ، هرچند بعید است!!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *