×
×
جدیدترین‌‌ها

جبهه پیروان چگونگی ورود به انتخابات مجلس را در دستور کار قرار داد

  • کد نوشته: 32831
  • بهمن 20, 1400
  • سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی موضوع انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ و چگونگی ورود به آن در نشست اخیر این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
    جبهه پیروان چگونگی ورود به انتخابات مجلس را در دستور کار قرار داد

    به گزارش حاشیه ورزش ،سیدکمال‌الدین سجادی با اشاره به برگزاری نشست‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: به تازگی هم جلسه دیگری با حضور اعضای شورای مرکزی و رئیس جبهه پیروان آقای محمدرضا باهنر برگزار شد که در آن به بررسی شرایط روز کشور و مذاکرات ایران با کشورهای ۵+۱ پرداخته شد.

    وی با تاکید بر اینکه بزودی جلسه‌ای با محوریت مسائل سیاست داخلی برگزار خواهیم کرد، افزود: در این جلسه قرار است برنامه‌های آتی جبهه پیروان را تدوین و تصویب کنیم و همچنین به بررسی آنچه در انتخابات مجلس سال ۱۴۰۲ باید انجام دهیم بپردازیم.

    سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تاکید کرد: برای انتخابات مجلس به تمامی تشکل‌ها و احزاب عضو جبهه پیروان ماموریت داده‌ایم تا در زیرمجموعه‌های خود و در اصنافی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند اقدامات لازم را برای اخذ نظرات و پیشنهادات در زمینه چگونگی وارد شدن به انتخابات مجلس را مشخص کنند.

    وی در پایان تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری در صدد است چشم‌انداز دقیقی از اقدامات خود در آینده و نقشه راه مشخصی برای انتخابات مجلس به دست آورد و با توجه به آن وارد عمل شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *