×
×
جدیدترین‌‌ها

سرمدی:
اسدآباد با کمبود متخصص جراحی مغز و اعصاب مواجه است

  • کد نوشته: 32640
  • بهمن 18, 1400
  • نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت که در حوزه متخصص پزشکی در بخش جراحی مغز و اعصاب و مسائل روانشناسی کمبود داریم.
    اسدآباد با کمبود متخصص جراحی مغز و اعصاب مواجه است

    به گزارش نخست نیوز ، کیومرث سرمدی واله ، در رابطه با میزان حضور پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه اش بیان کرد: حوزه انتخابیه اسدآباد با داشتن حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت و اینکه بر سر راه آزادراه کربلا قرار دارد و میزبان زائران عتبات عالیات است و هم اینکه محل اتصال استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و بخشی از استان های جنوبی می باشد، فقط یک بیمارستان دارد.

    وی با بیان اینکه در خصوص امکانات اولیه از وضعیت راضی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به آماری که دارم، در رابطه با حضور متخصصین در زمینه های مختلف مشکل خاصی نداریم، به جز در حوزه متخصص جراحی مغز و اعصاب و مسائل روانشناسی که کمبود داریم.

    نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کمک های خیرین در حوزه سلامت در حوزه انتخابیه اش تصریح کرد: در اسدآباد در بحث کمک های خیرین در بخش سلامت به طور مصداقی شخصی به نام مرحوم بکایی داشتیم که با اهدای زمین و کمک در ساخت و ساز بیمارستان اقدامات شایانی داشتند که به عنوان خیر در بخش حوزه سلامت شناخته شده هستند.

    سرمدی خاطرنشان کرد: همچنین در کمک به بیمارستان شهر شخصی به نام آقای بلندی داشتیم که دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خریداری کردند. در ایام کرونا نیز خیرینی داشتیم که در بخش تامین دستگاه های اکسیژن ساز و کمک به مباحث مقابله با بیماری کرونا حضور فعالی داشتند.

    نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان تعداد پزشکان حاضر در بخش های مختلف در حوزه انتخابیه اسدآباد را به این شرح اعلام کرد: پزشک عمومی  ۸ نفر، متخصص ارتوپدی ۱ نفر، متخصص زنان ۴ نفر، متخصص داخلی ۴ نفر، متخصص قلب ۲ نفر، متخصص بیهوشی ۲ نفر، متخصص اطفال ۴ نفر، متخصص ارولوژی ۱ نفر، متخصص طب اورژانس ۲ نفر، متخصص جراحی عمومی ۲ نفر، متخصص نرولوژی ۱ نفر، متخصص رادیولوژی ۲ نفر، متخصص گوش، حلق و بینی ۱ نفر، متخصص چشم ۲ نفر، متخصص روانپزشکی ۱ نفر، دندانپزشک عمومی ۲ نفر.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *