×
×
جدیدترین‌‌ها

شاعر مشهدی در میان نامزدهای چهره سال هنر انقلابی
️عنوان ۵ نامزد نهایی چهره سال هنر انقلابی ۱۳۹۹ معرفی شدند

  • کد نوشته: 2932
  • فروردین 17, 1400
  • ️افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی طی گزارشی اعلام کرد برنامه‌های هفته هنر انقلاب و معرفی نامزدهای نهایی «چهره هنر انقلاب در سال ۱۳۹۹» ۱۶ فروردین با حضور مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری و دبیر این رویداد در حوزه هنری برگزار شد. در این نشست، ۵ نامزد نهایی این رویداد هنری که یک نفر از آن‌ها از شاعران مشهدی است.

    ️عنوان ۵ نامزد نهایی چهره سال هنر انقلابی ۱۳۹۹ معرفی شدند

    به گزارش نخست نیوز، ️افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی طی گزارشی اعلام کرد برنامه‌های هفته هنر انقلاب و معرفی نامزدهای نهایی «چهره هنر انقلاب در سال ۱۳۹۹» ۱۶ فروردین با حضور مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری و دبیر این رویداد در حوزه هنری برگزار شد. در این نشست، ۵ نامزد نهایی این رویداد هنری که یک نفر از آن‌ها از شاعران مشهدی است.

    وی در ادامه افزود: ۵ نامزد نهایی چهره سال هنر انقلابی سال ۹۹ که معرفی شده اند۱- آقای علی محمد مودب (شاعر مشهدی )۲-محمدرضا دوست‌محمدی (طراح و گرافیست)،۳- جلیل سامان (کارگردان سینما و تلویزیون)، ۴-افشین علا (شاعر)، ۵- وحید یامین‌پور (نویسنده). میباشند که مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان هم‌زمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی روزشنبه ۲۱ فروردین انجام می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *