×
×

جهاد اسلامی فلسطین:
موضع جدید اردوغان عقب نشینی از اظهاراتش درباره اسرائیل است

  • کد نوشته: 26463
  • آذر 10, 1400
  • مسؤول دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی فلسطین موضعگیری جدید رئیس جمهور ترکیه را عقب‌نشینی از اظهاراتش درباره رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: حاکمان امارات در واقع پدرخوانده‌های طرح عادی‌سازی هستند.
    موضع جدید اردوغان عقب نشینی از اظهاراتش درباره اسرائیل است

    به گزارش نخست نیوز ، داوود شهاب، مسؤول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: موضعگیری رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه عقب‌نشینی از اظهاراتش درباره اسرائیل است.

    شهاب گفت: روشن است که حاکمان امارات پدرخوانده‌های طرح عادی‌سازی هستند.

    این مسؤول جهاد اسلامی تاکید کرد: امارات در چانه‌زنی با برخی کشورهای عربی درباره ایجاد توسعه و شکوفایی در برابر عادی‌سازی نقش خطرناکی را ایفا می‌کند.

    او افزود: روشن است که فشارهایی به ترکیه وارد می‌شوند تا عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل را اعلام کند.

    شهاب در ادامه گفت: شتاب‌زدگی‌ها در عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی هرگز نمی‌تواند ما را به عقب‌نشینی و یا تسلیم شدن وادار کند.

    این مسؤول جنبش جهاد اسلامی در ادامه به المیادین گفت: در صورتی که اردوغان عادی‌سازی روابط آنکارا با تل‌آویو را اعلام کند، به مردم ترکیه که حامی مساله فلسطین در تمامی مؤلفه‌ها و جریان‌هایش هستند، شوکی را وارد خواهد کرد.

    اردوغان اخیرا ضمن اشاره به قصد خود برای سفر به امارات در فوریه آتی تاکید کرد که ترکیه همانند امارات گام‌های مشابهی را در مورد مصر و اسرائیل برخواهد داشت.

    یکی از مسؤولان این کشور نیز اعلام کرد که ترکیه و امارات در این سفر توافقنامه‌هایی را در زمینه‌های انرژی، سرمایه‌گذاری‌های تکنولوژی، بنادر دریایی و لجستیکی امضا خواهند کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *