×
×
جدیدترین‌‌ها

بزگراری ۲۰ کارگاه آموزشی در دفتر پژوهش دانشکده محیط‌زیست

  • کد نوشته: 2248
  • آبان 2, 1397
  • دانشکده محیط‌زیست در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی و به منظور ارتقای سطح دانش علاقمندان اقدام به برگزاری 20 عنوان کارگاه آموزشی می‌کند. به گزارش گشت و گذار، دفتر پژوهش این مرکز علمی با همکاری اعضای هیأت علمی اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهشی کرده است. انرژی و محیط‌زیست، نقش HSE در اقتصاد، آشنایی […]

    بزگراری ۲۰ کارگاه آموزشی در دفتر پژوهش دانشکده محیط‌زیست

    دانشکده محیط‌زیست در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی و به منظور ارتقای سطح دانش علاقمندان اقدام به برگزاری 20 عنوان کارگاه آموزشی می‌کند.

    به گزارش گشت و گذار، دفتر پژوهش این مرکز علمی با همکاری اعضای هیأت علمی اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهشی کرده است.

    انرژی و محیط‌زیست، نقش HSE در اقتصاد، آشنایی با مناطق تحت حفاظت و عوامل تهدید کننده موجودیت آنها، تغییر اقلیم و اکوسیستم آبی، روش تحقیق و مقاله نویسی در محیط زیست، سم شناسی مواد آلی و فلزات در محیط کار صنایع، معرفی روش های سریع مطالعات میدانی، طراحی فرا ابتکاری شبکه‌های عصبی مصنوعی، آسیب‌شناسی رفتار سازمانی و … از جمله این کارگاه‌های آموزشی هستند که برگزار خواهدشد.

    علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه‌ها به سامانه همایش‌های دانشکده مراجعه کنند.

    این کارگاه‌ها برای کارکنان و دانشجویان دانشکده محیط‌زیست و نیز کارکنان سازمان حفاظت محیط‌زیست و ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌ها به صورت رایگان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *