×
×
جدیدترین‌‌ها

به‌روزرسانی اطلاعات محیط زیستی معلمان کتاب درسی انسان و محیط زیست

  • کد نوشته: 2242
  • آبان 2, 1397
  • کارگاه آموزشی منابع آلوده کننده آب و خاک و آب های زیرزمینی برای جمعی از معلمان کتاب درسی انسان و محیط زیست منطقه ۲ آموزش و پرورش شهر تهران در سازمان محیط زیست برگزار شد. به گزارش گشت و گذار کارگاه آموزشی منابع آلوده کننده آب و خاک و آب‌های زیرزمینی برای ارتقای سطح آگاهیهای […]

    به‌روزرسانی اطلاعات محیط زیستی معلمان کتاب درسی انسان و محیط زیست


    کارگاه آموزشی منابع آلوده کننده آب و خاک و آب های زیرزمینی برای جمعی از معلمان کتاب درسی انسان و محیط زیست منطقه ۲ آموزش و پرورش شهر تهران در سازمان محیط زیست برگزار شد.

    به گزارش گشت و گذار کارگاه آموزشی منابع آلوده کننده آب و خاک و آب‌های زیرزمینی برای ارتقای سطح آگاهیهای معلمان کتاب انسان و محیط زیست منطقه ۲ شهر تهران درحالی برگزار شد که بیش از یکسال از آغاز تدریس این کتاب در پایه یازدهم تحصیلی می گذرد.

    در این کارگاه آموزشی یک روزه که با همکاری دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران برگزار شد؛ برخی از مولفین و دست اندرکاران تألیف این کتاب از جمله: مریم عابدینی، نونا کریمی، مهرا محسنی و لادن رضی کردمحله، مباحث مربوط به منابع آلوده کننده آب و خاک و آبهای زیرزمینی شهر تهران را برای حاضرین تدریس کردند و به سئوالات آنان پاسخ دادند.

    گفتنی است، دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری دفتر تألیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش، در تلاش هستند تا با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، زمینه های لازم برای دانش افزایی و بروز رسانی اطلاعات محیط زیستی معلمان کتاب درسی “انسان و محیط زیست” را فراهم سازند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *