×
×
جدیدترین‌‌ها

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره محیط زیستی «مادرم زمین»

  • کد نوشته: 2066
  • مهر 30, 1397
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین» که در حوزه داستان کوتاه، شعر و داستان کوتاه کوتاه برگزار می‌شود، تمدید شد. به گزارش گشت و گذار مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین» که در حوزه داستان کوتاه، شعر و داستان کوتاه کوتاه برگزار می‌شود، به مدت […]

    تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره محیط زیستی «مادرم زمین»


    مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین» که در حوزه داستان کوتاه، شعر و داستان کوتاه کوتاه برگزار می‌شود، تمدید شد.

    به گزارش گشت و گذار مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره محیط زیستی ادبی «مادرم زمین» که در حوزه داستان کوتاه، شعر و داستان کوتاه کوتاه برگزار می‌شود، به مدت ۱۰ روز تا ۱۰ آبان ۱۳۹۷ تمدید شد. این جشنواره نیمه دوم آذرماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

    از زمان اعلام اولین فراخوان جشنواره تا کنون بیش از ۲۲۰ اثر ز شهرهای ۲۱ استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از میان آنها کوچک‌ترین شرکت کننده ۱۵ سال و بزرگترین شرکت‌کننده ۶۹ سال دارد.

    علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، و شعر تا ۱۰ آبان ۱۳۹۷ به رایانامه madaramzamin.iifjo@gmail.com ارسال کنند. آثار ارسالی باید در صفحه A۴ با حاشیه نرمال، فونت B nazanin و اندازه قلم ۱۴ تهیه شود و پس از ارسال آثار، با تکمیل فرم مشخصات فردی که از طریق ایمیل ارسال می‌شود، ثبت نام در جشنواره کامل خواهد شد.

    هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش دو اثر ارسال کند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۹۲۲۱۷۹۶۳۷۵ تماس بگیرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *