×
×
جدیدترین‌‌ها

حوالی استادیوم
اینجا بدترین نقطه فوتبالی جهان است!

  • کد نوشته: 20293
  • مهر 1, 1400
  • نخست نیوز –  منتظر بودیم ببینیم کدام تیم از سه تیم ایرانی حاضردر مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای ایران آبرو بخرد، که این بار هم پرسپولیس توانست از بازی سخت شهر دوشنبه جان سالم به در ببرد و با گل دقیقه 90 مهدی ترابی به یک چهارم برود. در چند فصل قبل […]

    اینجا بدترین نقطه فوتبالی جهان است!

    نخست نیوز –  منتظر بودیم ببینیم کدام تیم از سه تیم ایرانی حاضردر مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای ایران آبرو بخرد، که این بار هم پرسپولیس توانست از بازی سخت شهر دوشنبه جان سالم به در ببرد و با گل دقیقه 90 مهدی ترابی به یک چهارم برود. در چند فصل قبل هم پرسپولیس مقابل الجزیره و السد با گل دقایق پایانی سید جلال حسینی و عیسی آل‌کثیر توانسته بود به یک چهارم برود. این بار اما حکایت با دفعات قبل متفاوت است.

    *

    به جرات می‌گویم؛ در بدترین منطقه جغرافیایی فوتبال در دنیا زندگی می کنیم. واقعا معنی میزبانی عربستان در این مرحله را وقتی دو تیم از چهار تیم حاضر عربستانی هستند نمی‌فهمم. امسال، دقیقا امسال چرا نباید مرحله‌های بالاتر لیگ قهرمانان آسیا در قطر که هیچ تیمی ندارد برگزار می‌شد؟ الهلال و النصر دو تیم مدعی عربستانی در زمین خودشان میزبان پرسپولیس تهران و الوحده امارات هستند. بماند که هر وقت این تمهیدات برای بالا رفتن اینجور تیم‌ها به کار رفته است برعکسش اتفاق افتاده است و دست این تیم‌ها از جام که هیچ از فینال هم کوتاه مانده است. امسال هم ظاهرا قرار است از این شکل اتفاق‌ها بیفتد.

    *

    یکی از معیارهای بدترین نقطه فوتبالی دنیا بودن این است که بهترین تیم مرحله مقدماتی به اجبار مقابل یک فوتبال کثیف قرار بگیرد و تا دقیقه 90 هول و ولای صعود  داشته باشد. تیم استقلال تاجیکستان که جلوی پرسپولیس 90 دقیقه در باکس جریمه اتوبوس چید همان تیمی بود که به الهلال با همین روش اتوبوسی چهار گل زده بود. غافل از اینکه دفاع بتونی پرسپولیس اجازه ضد حمله‌های برق‌آسا را به تیم تاجیکی نمی‌دهد که بخواهند پرسپولیس را غافلگیر کنند. البته یک خلاقیت فردی از سوی مهدی ترابی باعث شد پرسپولیس کار استقلال را در 90 دقیقه تمام کند وگرنه معلوم نبود اگر بازی به وقت اضافه می‌رفت چه ننتیجه‌ای حاصل می‌شد.

    *

    در استقلال تهران چه خبر است واقعا؟! تیم به الهلال باخته، خب باخته که باخته. مگر همیشه باید یک تیم ببرد. اتفاق عادی در فوتبال برد و باخت است. اما انگار اینجا اتفاقات دیگری در جریان است. در هتل محل اردوی استقلال در دبی اتفاقاتی افتاده که پای امنیتی‌ها وسط آمده. از طرف دیگر احمد مددی به عنوان مدیر عامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی حرف‌هایی زد که اگر پیگیری شود می‌تواند به جاهای باریک‌تری ختم شود، مثل اینکه مددی پای مجیدی را به انتقال مهدی قائدی به الاهلی امارات باز کرد. این اتفاق در هر جای دنیا بیفتد مربی حداقل یک سال از مربی‌گری محروم می‌شود. جالب‌تر این است که فرهاد مجیدی در قبل از بازی الهلال در یک مصاحبه تلویزیونی از مددی و مدیریت باشگاه برای نقل و انتقالات باشگاه تشکر کرد.بعد از حرف‌های مددی هم که تماشاگران استقلال مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و در حمایت از مجیدی علیه مدیدی شعار دادند. همان روز هم مددی استعفایش را به حمید سجادی وزیر ورزش داد. اتفاق دیگری هم که افتاده این است که رقم حدودا 80 هزار دلاری اقامت یک هفته‌ای استقلال در دبی به 250 هزار دلار افزایش پیدا کرده است. اگر یکی به من بگوید در استقلال چه خبر است واقعا ممنونش می‌شوم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *