×
×
جدیدترین‌‌ها

کارگر اهرم جهش تولید

  • کد نوشته: 97317
  • اردیبهشت 6, 1403
  • امنیت شغلی، احساس اعتماد به نفس یک کارگر است که از ماندن خود سرِ کار به دست می‌آورد و معمولا کارگران به دنبال این هستند که وقتی هر روز صبح از خواب بلند می‌شوند خبر اخراج و یا تعدیل خود نشوند. این دو مقوله برای این قشراز اهمیت بالایی برخوردار هستند و در واقع، احساس ناامنی شغلی ناشی از عدم ثبات شغلی می‌تواند بر سلامت روان افراد تأثیر منفی بگذارد.
    کارگر اهرم جهش تولید

    نخست نیوز، دکتر علی پاکباز خسرو شاهی_این مهم آنقدر حساس می باشد که رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود و از وظایف مسوولان است، یادآورشدند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسوولان در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

    رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران سراسر کشور اظهار داشتند: رکن جهش تولید، کارگر است با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

    آیت‌الله خامنه ای افزودند: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولان است.

    ایشان با اشاره به اینکه هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند، تصریح کردند: معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

    رهبر انقلاب ادامه دادند: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

    حضرت آیت الله خامنه ای بیان داشتند: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.

    ایشان تصریح کردند: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

    حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم، گفتند: کشورها و فرهنگ‌های مختلف، همه، روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است.

    ‌ایشان افزودند: نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.

    رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: خیلی از این جهت بنده خرسندم که این هفته‌ کارگری وجود دارد تا ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه شویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.

    حضرت آیت الله خامنه ای اضافه کردند: تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر می‌کنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ کارگری.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *