×
×
جدیدترین‌‌ها

‌ دوچرخه‌سواری در مسیر موفقیت

  • کد نوشته: 97325
  • اردیبهشت 7, 1403
  • در اولین روزهای آغاز سال جدید هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی چشم‌انداز و افق روشنی را برای آینده توسعه ورزش دوچرخه‌سواری و کسب موفقیت‌ها در سطح کشور متصور شد.حضور ورزشکار دوچرخه‌سوار مشهدی در مسابقات انتخابی تیم ملی امیدها و کسب عنوان قهرمانی آغازی دوباره برای روشن شدن چراغ موفقیت‌ها در این هیات است.
    ‌ دوچرخه‌سواری در مسیر موفقیت

    نخست نیوز، مجید خروشی_ رییس هیات دوچرخه‌سواری استان دراین‌باره گفت: در ابتدای امسال بنیامین فنایی دوچرخه‌سوار مشهدی موفق شد قهرمانی کاپ آزاد کشور و انتخابی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ (مالزی) در رده سنی امیدها را کسب کند.

    مجید طهوریان عسکری افزود: بالاترین سطح مسابقه در ایران در رشته کوهستان در حالی در تهران برگزار شد که به خاطر فاصله ۲۰ روزه تا قهرمانی آسیا تمام ورزشکاران در بالاترین حد آمادگی خود در این رقابت حضور داشتن و شاهد یک نبرد تمام‌عیار برای کسب سهمیه مالزی در بین رکاب‌زنان بودیم. بنیامین فنایی دوچرخه‌سوار آینده دار مشهدی توانست در رده سنی امید، مقام قهرمانی این کاپ آزاد را کسب نماید. وی همچنین از برگزاری نخستین دوره استعدادیابی دوچرخه‌سواران دختر در استان خبر داد و گفت: اولین دوره استعدادیابی دختران جهت پشتوانه سازی و حضور در تیم‌های دوچرخه‌سواری با همکاری آموزش‌وپرورش و همت هیات دوچرخه‌سواری مشهد و همچنین فرامرز صفایی کمیته دانش‌آموزی هیات ، رشیدی زارع کمیته ورزشکاران پایه هیات ، بخشنده فر کمیته استعدادیابی هیات در پیست ثامن‌الائمه علیه‌السلام و در آیتم‌های قدرت ، سرعت و تعادل برگزار شد. طهوریان عسکری تصریح کرد:در این ر قابتها ۳۵ دانش‌آموز در رده‌های سنی۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ شرکت داشتند که ۱۰ نفر از دوچرخه‌سواران برتر توسط تیم فنی هیات دوچرخه‌سواری مشهد انتخاب شدند. وی خاطرنشان کرد: با توجه به توافقاتی که با آموزش‌وپرورش داشتیم این دوره‌های استعدادیابی در نواحی مختلف در حال برنامه‌ریزی و اجرا برای دختران و پسران است. رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری نخستین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری در بخش پیست ورزشگاه ثامن مشهد خبر داد و ضمن تقدیر و قدردانی و خدا قوت به برگزارکنندگان این رقابت‌ها که با تسلط و تجربه عالی 8مسابقه سنگین در 4رده سنی را با موفقیت برگزار کردند اضافه کرد: هیات دوچرخه‌سواری یک‌بار دیگر توان بالای دوچرخه‌سواری خراسان رضوی را اثبات کرد. طهوریان عسگری حضور نوجوانان 14 و 15 ساله را در کنار پیشکسوتان 50 و 60 ساله در یک مسابقه جدی و رقابتی را دیدنی و امیدآفرین ذکر کرد و گفت: این همبستگی و وحدت امیدها را برای آینده ورزش دوچرخه‌سواری بهتر زنده کرد. وی همچنین در بازدید از مدرسه دوچرخه‌سواری استان گفت: تکنیک استفاده از تجربیات مربیان ،تغذیه مناسب و خواب کافی راز توسعه و رشد و موفقیت‌های ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری است طهوریان عسکری ضمن بازدید از تمرینات مدرسه و اکادمی دوچرخه‌سواری هیئت استان و دادن ارائه طریق و تشویق جوانان حاضر در محل تمرین موجبات دلگرمی این نوجوانان و جوانان علاقه‌مند را به وجود آورد.

    رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی یادآور شد:این تمرینات همه‌روزه با حضور مربیان توانمند استان ازجمله آقای محمد خدیوزاده و آقای جواد محرابی و استاد محمود ناصری در حال انجام است. وی همچنین اضافه کرد: در راستای پیشبرد اهداف حمل‌ونقل پاک شهرداری منطقه 12 عملیات احداث مسیر ویژه دوچرخه‌سواری حدفاصل خیابان رحمانیه 16و18 مشهد مقدس را به اتمام رساند .مساحت این مسیر 600مترمربع است. عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: معتقدم دوچرخه‌سواری در مسیرهای کوتاه و متوسط تنش‌ها در زندگی ماشینی را کاهش و تعاملات اجتماعی را گسترش خواهد دادو به همان نسبت کیفیت زندگی را افزایش می دهدو در این راستا ضمن قدردانی از مدیران شهرداری منطقه 12 ایمان‌داریم راهبرد جامع مدیریت شهری منطقه دوازده و تمرکز بر حوزه‌های حمل‌ونقل پاک تاب‌آوری و امید به زندگی را تا حدودی افزایش خواهد داد.و حس تعلق‌خاطر و فرهنگ شهروندی را در متون جامعه نهادینه می‌سازد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *