×
×
جدیدترین‌‌ها

هوشیاری نیروی انتظامی

  • کد نوشته: 97315
  • اردیبهشت 6, 1403
  • درست زمانی که انتظار نمی رفت و کسی توقع نداشت ، دشمنان بر طبل ناامیدی می کوبیدند و تلاش داشتند تا نیروی نظامی ایران را در حد بلوف و توان نظامی کشور را فوتوشاپی نمایش دهند ، سپاه پاسداران در حرکتی بزرگ و حساب شده به تمام دنیا نشان دادند که هر حرکتی از سوی دشمنان ایران با پاسخی دندان شکن مواجه خواهد شد.
    هوشیاری نیروی انتظامی

    نخست نیوز، سعید کوشافر_دشمن صهیونیست طی ماه های اخیر تعرضات زیادی به نیروهای ایران در کشورهای همسایه داشت و منجر به شهادت تعدادی از فرماندهان ارشد مستشاری سپاه شد.

    اما در آخرین تهاجم دشمن صهیونیست ، کنسولگری ایران در دمشق هدف قرار گرفت ، یعنی انقدر جری شدند که خاک جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار داد ، آنجا بود که دیگر صبوری جایز نبود دراین زمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا دستور پاسخ به این فبیل ماجراجویی های اسراییل را صادر کردند تا اینکه در شبی به یاد ماندنی سپاه پاسداران با شلیک بیش از 300 موشک و پهباد به سمت سرزمین های اشغالی ضرب شست مقتدرانه ای نشان دادند .

    البته بر خلاف اسراییل که در جنگ با غزه ، زن ، کودک را هم هدف قرار می دهد ، ایران پایگاه های نظامی دشمن را هدف گرفته بود .

    اما حمایت و شادی تمام اقشار مردم ایران از این پاسخ  بزرگ سپاه به شرارت های دشمن تحت الشعاع یک  حرکت نسنجیده از سوی بخش دیگری از نیروهای انتظامی قرار گرفت.

    دشمن که سیلی سختی خورده بود ، دنبال هدفی تبلیغاتی در داخل کشور می‌گشت تا این وفاق وهمدلی مردم را به اختلاف و مواجهه تبدیل کندوعجیب که  بهانه را در برخوردهای نسنجیده گشت ارشاد با گروهی از شهروندان یافت.

    شاید اگر به همان اندازه که سپاه در مقابله با دشمنان دقت و هوشیاری را لحاظ کرد، نیروی انتظامی هم در اجرای طرح نور یا همان گشت ارشاد ، حساسیت برخورد با شهروندان را لحاظ می‌کرد  راه‌های نفوذ تبلیغاتی دشمن بسته می‌شد و اکنون با تلخ گشتن فضای رسانه‌ای کشور زمینه سو استفاده دشمن فراهم نمیشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *