×
×
جدیدترین‌‌ها

گانتس:
تقویت روابط مصر و اسرائیل برای ثبات منطقه “ضروری” است

  • کد نوشته: 19562
  • شهریور 23, 1400
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که "تقویت روابط استراتژیک بین مصر و اسرائیل برای دستیابی به ثبات امنیتی در منطقه ضروری است."
    تقویت روابط مصر و اسرائیل برای ثبات منطقه “ضروری” است

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار روز دوشنبه نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در شرم الشیخ به این دیدار واکنش نشان داد.

    گانتس در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: “من به نخست وزیر بنت و رئیس جمهور سیسی به خاطر دیدار رسمی آنها تبریک می‌گویم. تقویت روابط بین اسرائیل و مصر برای دستیابی به امنیت و ثبات منطقه مهم است. ”

    وی ادامه داد: “مذاکرات و دیدارها ما را قادر می‌سازد تا همکاری‌های اقتصادی را گسترش دهیم و روابط خود را با روح صلح تعمیق بخشیم.”

    بر اساس بیانیه ریاست جمهوری مصر پس از این دیدار، رئیس جمهور مصر به نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد قاهره از همه تلاش‌ها برای دستیابی به صلح در خاورمیانه، بر اساس راه حل “دوکشوری” به نحوی که امنیت و رفاه را در منطقه افزایش دهد، حمایت می‌کند.

    در این بیانیه آمده است: “طی این دیدار روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و همچنین آخرین تحولات در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی به ویژه در مورد مساله فلسطین مورد بحث قرار گرفت. “

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *