×
×
جدیدترین‌‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف:
سهمیه‌ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است

  • کد نوشته: 19105
  • شهریور 17, 1400
  • معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: متاسفانه تاکنون سهمیه‌ای برای واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه درنظر گرفته نشده است.
    سهمیه‌ای برای واکسیناسیون دانشجویان شریف اختصاص نیافته است

    به گزارش نخست نیوز، دکتر عمادالدین فاطمی زاده با بیان اینکه ما به جِد و مصرانه خواهان تسریع واکسیناسیون دانشجویان به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ساکنین خوابگاه‌ها هستیم، گفت: متاسفانه تاکنون از سوی وزارت بهداشت مجوز واکسیناسیون دانشجویان در هیچ کدام از مقاطع تحصیلی صادر نشده و سهمیه‌ای نیز برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اختصاص داده نشده است.

    وی در رابطه با واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شریف اظهار کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه شریف نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و واکسیناسیون نوبت دوم بخشی از این افراد نیز انجام شده است. باقی اعضای هیات علمی و کارکنان نیز طبق برنامه زمانی(فاصله مجاز بین دو نوبت) واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

    معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در رابطه با زمان و نوع واکسن تزریق شده در این دانشگاه خاطرنشان کرد: نوبت اول واکسیناسیون طی روزهای ۵ ،۱۶، ۱۷، ۱۹، ۲۰ و ۲۳ مرداد انجام شد و واکسن‌های سینوفارم، برکت و آسترازنکا بنا به انتخاب افراد، تزریق شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *