×
×
جدیدترین‌‌ها

انتقاد یک نماینده مجلس از میزان دریافتی اساتید حق التدریس

  • کد نوشته: 18370
  • شهریور 9, 1400
  • یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کنار اولویت ها و برنامه هایی که دارد مسئله معیشت اساتید حق التدریسی را پیگیری و دنبال خواهد کرد.
    انتقاد یک نماینده مجلس از میزان دریافتی اساتید حق التدریس

    به گزارش نخست نیوز ، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی ، عنوان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همیشه به موضوع مطالبات اساتید حق التدریسی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به عنوان دغدغه نگاه کرده است و پیگیر این موضوع بوده، ولی متاسفانه دولت سابق در این حوزه کمتر همراهی داشت و بر همین اساس شاهد مشکلاتی بر سر راه پاسخ به مطالبات این عزیزان بودیم.

    نماینده مردم همدان تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در کنار اولویت ها و برنامه هایی که دارد نسبت به این مهم توجه جدی خواهد داشت و مسئله معیشت اساتید حق التدریسی را پیگیری و دنبال خواهد کرد.

    این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: برخی اساتید از سر ناچاری و بسیاری از این عزیزان این کار را به دلیل عشق و علاقه خود به تدریس و تعلیم انجام می دهند، ولی در مجموع حقوق دریافتی به میزانی نیست که به چشم بیاید.

    فلاحی در پایان با تاکید بر اینکه حقیقتا حقوق و مطالبات اساتید حق التدریس به آن میزان زیاد نیست که بخواهند آن را پرداخت نکنند و یا نگه دارند بلکه مبلغ ناچیزی است و درصدی هم مالیات از آن کسر می شود، تصریح کرد: امیدواریم اکنون با روی کارآمدن دولت جدید و تامین منابع لازم، مطالبات این عزیزان پرداخت شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *